Target – 1.000 de vizitatori unici / zi – deadline 15 martie 2013


M-am gandit sa imi propun un target de vizitatori, altfel nu as putea cuantifica succesul sau insuccesul meu pentru acest blog.Astfel m-am hotarat ca 1.000 e o cifra rotunda si relativ usor de atins in maxim 100 de zile de la lansare.

Cred ca voi atinge repede numarul 100 – probabil in prima luna.

Voi ajunge cu siguranta si la 500 – probabil dupa 2-3 luni.

De acolo va fi foarte greu sa cresc pana la cifra 1.000.

Voi incerca sa postez in fiecare zi articole de calitate si sa imi fac publicitate prin linkul de pe facebook.Avand in vedere ca am multi prieteni pe facebook, probabil ca imi va fi suficient facebookul pentru a obtine cativa vizitatori in prima saptamana.In prima saptamana ma voi axa decat pe facebook, apoi voi diversifica pentru a obtine un numar mare de vizitatori.

Partea grea la inceput e sa imi fac cunoscuta adresa blogului si sa ofer zilnic articole de calitate.Cel mai greu imi va fi sa fac oamenii sa revina pe blogul meu pentru ca nu am continut, fiind un blog nou.

Retentia vizitatorilor va fi foarte importanta, astfel ma astept ca in prima saptamana, sa revina cel putin 10% dintre vizitatori pe blogul meu zilnic.

Dupa prima saptamana si dupa feedbackul primit voi decide ce trebuie sa fac mai departe si cum sa imi implementez strategia de promovare pe care am construit-o deja pentru primele 50 de zile.

Va doresc citire placuta !

Astept cat mai mult feedback de la voi si abonari.

3 responses to “Target – 1.000 de vizitatori unici / zi – deadline 15 martie 2013

  1. ”…riscul blogurilor: sunt prea la îndemînă. Numai cine nu vrea nu intră pe teren. Nu există, în principiu, prealabile ”controale de calitate”, verificări ale priceperii, îndreptăţirii şi bunei-cuviinţe. S-a dat drumul la grafomanie şugubeaţă, la hîrjoneală democratică, la joaca de-a notorietatea. Numai chirurgii pot opera. Dar de scris poate scrie oricine, chiar dacă nu şi-a încheiat alfabetizarea.”

    http://adevarul.ro/cultura/arte/a-nu-pe-blog-1_50bc853f7c42d5a663c1f505/index.html

    Like

    • ai dreptate, toate sunt acum la indemana, trebuie doar sa intinzi mana si sa vrei sa obtii ceva sau sa faci ceva si in mare parte vei reusi.despre calitate nu stiu ce sa spun.sper ca macar gramatica sa o respect.

      imi spui te rog cine esti, poate te cunosc si nu imi dau seama.

      salut !

      Like

Comments are closed.