Am neglijat sa postez in ultimele zile ! A doua revolutie !


Asa cum am promis, am declarat ca voi publica in fiecare zi un articol si cu nu am publicat in fiecare zi pentru ca am incercat sa promovez blogul si am vazut ca am obtinut rezultate neglijabile.Am ajuns la concluzia initiala, conform careia daca vrei sa generezi vizite, trebuie sa generezi continut.Nu poti obtine peste noapte succes si nu poti obtine multi vizitatori cu promovarea.Daca generezi continut constant si un continut de calitate si original, inclusiv motoarele de cautate gen google te vor plasa mai sus pe page rankul lor.Totodata, daca intra un numar de vizitatori pe blogul tau si nu au ce citi sau nu ai o arhiva importanta pe care sa o incarci initial la lansarea blogului, vei avea vizite de putin timp si retentia vizitatorilor limitata.

Am scris cateva articole acum cateva, doar ca nu le-am postat voi posta aici primul dintre articole si sunt sigur ca voi obtine un page rank mai bun, deoarece am generat continut.Avand in vedere ca acest blog este lansat la inceputul lunii decembrie anul 2012, motoarele de cautare nu mi-au indexat suficient de mult paginile si meta tagsurile mele ( am in jur de 100 de meta tagsuri in doar 20 de postari, deci destul de multe ), nici nu ma asteptam la un alt rezultat.Totusi, ma gandeam ca voi avea cel putin 10 vizite in fiecare zi, dar nu am avut deloc vizite.

Voi posta in curand cele mai multe dintre articolele scrise in aceasta perioada si voi scrie o serie noua, incercand sa am cel putin o medie de 1,5 articole postate de la lansarea blogului meu, pana la data de 10 ianuarie 2013.

Acesta este prima parte din articolul scris in data de 8 decembrie 2012.

Astazi este ultima zi de campanie pentru “ALEGERILE REVOLUTIONARE”.

Majoritatea celor care vor sa obtina “o portie din ciolan”, incearca acum, pe ultima suta de metri sa apara cat mai mult in diverse canale de comunicare si promovare.Ai impresia ca este o campanie umanitara, iar ei, actorii, sunt singurii care pot sa implementeze aceste proiecte-minune, pe care le-au gestionat pana acum niste actori slabi.

Toti incearca sa convinga si sa aminteasca oamenilor de la care vor votul, ca vor fi cei mai buni, cei mai harnici si singurii potriviti pentru a obtine jobul.Voi discuta in principal despre cei care deja muncesc in aparatul bugetar si ocupa pozitii de conducere, chiar pozitii de deputati sau senatori.Toti doresc in continuare increderea noastra.

Practic, discutam de niste oameni JOBLESS, in cea mai mare parte sau de niste BUSINESS-MENS/WOMENS, ale caror singure afaceri si preocupari sunt sa obtina succesul pentru ei/ele.Cei mai multi dintre cei care candideaza acum, in aceste alegeri, sunt de fapt cei care sunt astazi “la ciolan”.Cei mai multi dintre ei incearca sa convinga ca au proiecte in derulare si este absolut necesar sa fie alesi din nou, pentru a putea avea continuitate.Altii incearca sa arate in cat de multe proiecte s-au implicat si cat de multe beneficii au adus la nivel local, judetean, national sau chiar la nivelul intregii umanitati.

Am citit cate ceva despre fiecare candidat din zona mea si mentionez ca niciunul nu m-a convins ca imi merita votul.Cei mai multi dintre cei care candideaza nu au nume sonore, nu au adus beneficii palpabile sau nu au o experienta conform CV-ului care arata exceptional.In principiu, din cate imi dau seama, multi dintre ei nici macar nu sunt capabili sa isi realizeze un CV.Cei mai multi dintre ei si-au angajat o companie specializate pentru a le putea aduce plusul de imagine necesar.Proiectele au fost putine sau au fost realizate pentru ca au fost niste bani de cheltuit.Nu a adus nimeni nici un beneficiu sau extra-beneficiu util unui proiect.

Bugetul unui proiect este foarte simplu de alcatuit atunci cand ai finantare.

Mai tineti minte ce a spus Arhimede !?

„δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω”

In traducere : „Daţi-mi un punct de sprijin, şi voi răsturna pământul”.

Asta pot declara si eu sau oricine altcineva.

Dati-un buget enorm si voi realiza orice.

In traducere : Contribuiti in calitate de cetateni si ma voi preface ca va voi aduce un beneficiu extraordinar, pe baza muncii voastre si voi obtine si un comision pentru care nu ma veti prinde niciodata.

Un buget este foarte usor de alcatuit.Tuturor ne place sa alcatuim bugete si sa realizam proiecte.Avem impresia ca suntem cei mai buni manageri de proiect din lume si ca vom realiza ceva ce nimeni altcineva nu poate realiza.

Cea mai mare probleme cred ca este faptul ca toti dorim sa ne implicam in proiecte mai mari decat putem coordona si planifica si nu obtinem rezultatele scontate, dar declaram ca am obtinut rezultate scontate si mentionam ca ne-am implicat foarte mult in proiectele respective.Problema nu este cat te implici, ci cat de bine te implici.

Un proiect are in fapt cateva elemente care trebuie neaparat respectate, restul fiind de la sine inteles ca sunt respectate cu mici deficiente, dar care nu pun in pericol succesul acestora.Elementele care trebuie respectate sunt :

1.Startul planificarii si scrierii proiectului

2.Gasirea surselor de finantare

3.Atragerea surselor de finantare conform planului

4.Coordonarea eficienta a resurselor umane implicate

5.Realizarea obiectivelor proiectului ( minim 95% )

6.Respectarea 100% a deadlineului

7.Primirea de feedback de la beneficiari

8.Adaptarea proiectului conform feedbackului primit

Am observat ca in Romania, este o moda de cativa ani, de care cu siguranta nu vom trece prea curand.Promiterea unor lucruri absurde si derularea unor proiecte pentru care nu avem know-how ori finantare.

Unul dintre cele mai la moda subiecte este realizarea de sute de kilometri de autostrazi, intr-o tara in care, vedem inca pe putinele autostrazi pe care le avem, constant urmatoarele “mici defectiuni” :

a ) carute nesemnalizate – o problema de care nu vom scapa curand – daca nu incerci sa o rezolvi nu ai cum sa scapi de ea

b ) tiruri supraincarcate – care pot distruge in timp autostrada sau pot provoca accidente rutiere foarte grave

c ) tiruri care transporta materiale radioactive – care de obicei nu sunt semnalizate – exemplu de dezastre putem gasi oricand

d ) tiruri cu roviniete “manarite”

“Mii de şoferi de tir amendaţi de poliţişti”

“Peste 5.500 de tiruri au fost verificate, la sfârşitul săptămânii trecute, de poliţiştii de la Rutieră, în cadrul unei acţiuni desfăşurate pe toate drumurile naţionale. Reprezentanţii Poliţiei Române spun că aceste controale au vizat vehiculele destinate transportului rutier public de mărfuri cu masa maximă autorizată mai mare de 16 tone, inclusiv cele pentru transportul de mărfuri periculoase. Pentru neregulile constatate la autotrenuri, autoremorchere şi autocamioane, au fost date aproape 2.400 de sancţiuni contravenţionale, dintre care 2.091 pentru încălcarea normelor rutiere, 44 pentru lipsa de la bordul vehiculului a unor documente specifice transportului de mărfuri efectuat, 166 pentru nerespectarea de către conducătorii vehiculelor a perioadelor de conducere şi de odihnă şi 88 pentru încălcarea altor acte normative. Totodată, poliţiştii rutieri au reţinut 22 de permise de conducere în vederea suspendării exercitării dreptului de a conduce şi au retras 116 certificate de înmatriculare. Totodată, pentru nerespectarea perioadelor de conducere şi de odihnă sau pentru defecţiuni tehnice grave, a fost dispusă măsura imobilizării a 20 de vehicule.”

Sursa : http://www.telegrafonline.ro/1346619600/articol/210638/mii_de_soferi_de_tir_amendati_de_politisti.html

e ) soferi care merg foarte repede cu viteze mult peste viteza legala

f ) consumul de alcool in timpul condusului

g ) furtul de diversi parapeti de aluminiu sau garduri de fier, pentru valorificare la centrele de colectare de fier vechi

h ) furtul si devastarea cabinelor telefonice

i ) igiena precara si distrugerea toaletelor publice

j ) lipsa unui numar de punct rezonabile de prim ajutor

k ) lipsa unui numar mare de benzinarii

As putea sa afisez aici 100 de probleme, dar ma limitez la cateva din lipsa timpului.

Astfel, indiferent de cat de multe autostrazi am fi capabili sa construim si sa finantam prin fonduri proprii sau prin fonduri europene, trebuie sa ne gandim in primul rand la cum sa administram autostrazile pe care le avem acum.

Starea deplorabila in care se afla aceste autostrazi acum inseamna ca noi nu suntem cetateni europeni.Daca ai un buletin pe care scrie ca esti cetatean european, nu inseamna ca esti cetatean european.Daca autostrazile din Germania sunt la fel ca cele din Romania, atunci imi cer scuze.Totusi, cand am fost in Germania, nu am gasit nimic care sa denote incompetenta sau nesimtirea pe care o intalnesti in tara noastra.

Cel mai bun sfat pe care il dau potentialilor senatori si deputati, este sa promita putin si sa faca mult.In cazul in care stiu ca nu avem fonduri sau nu putem realiza mult, sa se multumeasca cu ingrijirea putinului pe care il avem.

Aceste alegeri nu sunt de fapt o a “DOUA REVOLUTIE”.

Nu ar trebuie sa avem voie sa folosim cuvinte mari sau nobile, daca nu ne putem ridica la nivelul declaratiilor.

Aceasta este partea intai. Voi reveni in curand cu a doua parte !

