Cum sarbatorim sfarsitul lumii !? Partea 1/5


Toti ne bucuram ca se apropie sarbatorile, Craciunul, Revelionul, taiatul porcului, goana prin magazine pentru shopping, dar unii dintre noi se gandesc la sfarsitul lumii.

Eu nu am avut timp sa ma gandesc pana acum, dar am hotarat sa imi acord azi 10 minute pentru a ma gandi la sfarsitul lumii.Vreau sa precizez in primul rand ca numai un “idiot” ar crede ca sfarsitul lumii va veni in curand, asa cum multi “idioti” deja s-au gandit si cred ca este adevarat.Imi cer scuze pentru acest cuvant, dar nu pot folosi un altul.

Lumea se va sfarsi, dupa anumite estimari in curand, adica pe 21 decembrie 2012, scris in felul urmator 12.21.12 – dupa anumite calendare, cred ca este modelul britanic acesta.Prima cifra reprezinta luna, a doua zi si a treia anul. – de la care sunt omise 2 si 0.Toata lumea stie ca prefixul este 20, deci merge si fara.

Din punct de vedere matematic, am inteles ca s-a facut asocierea intre cifra 1 si litera A si cifra 2 si litera B, deci in litere s-ar traduce astfel : AB.BA.AB

Am cautat pe internet si am aflat ca asta inseamna “intoarcerea tatalui” in ebraica sau “intoarcerea stapanului”.Sincer nu am surse care sa garanteze ca ce am afirmat mai sus este adevarat sau nu, poate chiar sunt in pom si ce spun aici sunt aberatii.Atunci cand se va sfarsi lumea, va veni “tatal” si ne va lua in principiu.In acesta zi magnifica, 21.12.2012, Pamantul va suferi foarte mult, cred ca vor iesi lacrimi din el – din cauza rasului – Pamantul se va alinia cu Soarele, care se afla in mijlocul Galaxiei Calea Lactee si vor forma impreuna “Copacul Sfant” – sursa sigura, mayasii.

Apropo, mayasii au crezut in sfarsitul lumii atat de mult, incat chiar au disparut.

Erau mari astronomi si astrologi, mai degraba ghicitori suspecti in stele, bazandu-se pe noroc si nu au fost in stare sa descopere altceva decat sfarsitul lumii.

Mai bine inventau alte lucruri utile pentru omenire, cum ar : penicilina, becul, dinamita, nurofenul, pasteurizarea, youtube-ul, google-ul, facebook-ul, twittwer-ul, wordpress-ul sau jocul stracraft 2, irigarea – sa nu moara de foame, cuptorul cu microunde – sa scuteasca timp la gatit, ceasul – ca sa stie cand suna sfarsitul lumii, tiparnita sau imprimanta si calculatorul sa poate realiza flyere si brosuri privind modul in care trebuie sa te pregatesti pentru sfarsitul lumii sau sa informeze populatia despre data exacta la care va veni, telefonul sa poata suna toti cunoscutii sa ii anunte in cat timp se termina lumea, televizorul ca sa poata anunta prin intermediul sau data la care se sfarseste lumea, sau chiar putea da dislike sau like aplicatiei de pe IPHONE – END OF THE WORLD 12.21.12

Apropo, nu incercati sa o cautati, ca aceasta aplicatie nu exista.

Daca erau mai isteti cred ca inventau chiar bomba atomica si sfarseau lumea atunci cand isi doreau, printr-o simpla apasare de buton.Atunci puteau sa prezica sfarsitul lumii, pentru ca aveau puterea necesara sa o sfarseasca chiar ei.

Eu m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa ne ducem toti la biserica si sa ne spovedim, sa investim niste bani in BOR, ei oricum nu platesc taxe si impozite in Romania, nici daca vine sfarsitul lumii.Apoi sa ne facem poftele, depinde cate are fiecare, sa ne distram, sa nu ne mai ducem la job sau la scoala, sa meditam in fiecare zi maxim 2 secunde la sfarsitul lumii, eventual sa nu facem nimic.

Daca reusim sa petrecem 3-4 zile fara sa producem nimic – ma refer la 7 miliarde de oameni, avem sanse mari sa se sfarseasca lumea.

Va rog sa imi spuneti daca am gresit cu ceva !

Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare

