Cum sarbatorim sfarsitul lumii !? Partea 2/5


Sfarsitul lumii 1Cel mai bine cred ca este sa ne gandim in fiecare zi ca pe 21 decembrie 2012 va fi sfarsitul lumii si sa folosim mai des anumite cuvinte si sa fim mai toleranti.De exemplu, cand am fost la Sibiu – “capitala culturii europene” in 2007si “capitala bunelor maniere” am ramas placut surprins de urmatoarea expresie : “Aici se da buna ziua si se spune multumesc !”.

Si acum, 5 ani mai tarziu, Sibiul este in continuare un oras in care te simti altfel, un oras din Romania, care nu pare sa fie romanesc.

Ar trebui sa ne gandim nu numai la noi, ci si la cei din jurul nostru.Daca facem o fapta buna in fiecare zi pana la sfarsitul estimat al lumii – 21 decembrie 2012, nu cred ca avem nimic de pierdut.Astfel ca, va indemn pe toti sa faceti o fapta buna in fiecare zi.

Vreau sa initiez o campanie prin blogul meu intitulata : “Cu fiecare fapta buna pe care o facem, sfarsitul lumii este mai departe !”

Poate ca totul va ramane la fel numai daca noi incercam sa schimbam ceva.

Perioada in care se va desfasura campania va fi 20-22 decembrie 2012.

Stiu ca sunt doar 3 zile, dar daca fiecare dintre noi va face 3 fapta bune, rezultatul sunt sigur ca vi foarte bun si vom fi mai aproape de noi insine, ne sinele nostru.Pentru ca traim intr-o lume in care elementele materiale ne sunt atat de aproape, in timp ce elementele spirituale devin foarte indepartate.

Voi afisa aici cateva fapte bune pe care le-am realizat pentru a impulsiona pe cei din jurul meu sa le realizeze, dar numai peste cateva zile.Totusi nu stiu daca este bine sa le afisez, pentru ca sunt pacatos la fel ca toti din jurul nostru, astfel cred ca cel mai bine este sa le pastrez confidential.Promit totusi sa le realizez.Important este sa faci cel putin 3 fapte bune in urmatoarele 3 zile, nu sa te lauzi cu ele, important este ca beneficiarul sa simta ca l-ai ajutat si sa iti multumeasca.

Data de 20 decembrie va reprezenta pentru mine trecutul, deci voi incerca sa ma intorc in trecut si sa ajut pe cineva caruia i-am gresit.

Data de 21 decembrie va reprezenta pentru mine prezentul si voi face ceva ce imi doresc sa fac in prezent sau ce simt ca este corect pentru cineva din jurul meu.

Data de 22 decembrie va fi viitorul si voi incerca sa imi stabilesc o cauza in care sa cred si pentru care sa muncesc in beneficiul comunitatii in anul 2013.

Va doresc succes !

Ne vedem maine pe blogul meu !

