Cum sarbatorim sfarsitul lumii !? Partea 4/5


Avand in vedere ca nu s-a sfarsit lumea, am putut sa traiesc linistit in data de 21 decembrie 2012, doar ca am plecat la munte si nu am avut acces la internet acolo.

Imi cer scuze ca nu am postat pe blog in fiecare zi asa cum am promis, dar am fost plecat la munte pentru aproximativ 2 saptamani si nu am avut cum sa postez pe blog.

M-am gandit initial sa postez pe blog in urmatoarele zile cand voi fi plecat prin posturi programate, dar nu am avut timp sa scriu posturi pentru blog, astfel ca am renuntat repede la idee.De-abia astept sa trag linie la o luna de la lansarea blogului, sa vad cate postari am avut, cate vizualizari si sa incerc sa il monetizez.Pe 7 ianuarie 2013 voi face prima analiza a blogului meu, adica voi avea o luna de la lansarea lui, de pe 7 decembrie 2012.

Am gasit sa fac ceva interesant pe data de 21 decembrie – care reprezenta prezentul – doar ca aceasta fapta trebuie pastrata confidentiala si am avut rezultate bune.

Intr-adevar daca iti dorescti ceva mult si muncesti mai mult decat iti doresti, vei obtine rezultatul asteptat, dar trebuie sa ai putin noroc.

Eram convins 100% ca lumea nu se va sfarsi !

Mai aveam foarte multe de facut si nu imi place sa las lucrurile pe jumatate realizate.Pe toate posturile TV am urmarit stiri despre sfarsitul lumii, si toti prezentatorii de stiri parea uimiti ca nu s-a sfarsit lumea.Aiureala ieftine, sunt invatati sa zambeasca si sa para ca sunt empatici pentru orice stire pe care o prezinta.

Va doresc distractie placuta in acest weekend si ne vedem mai tarziu pe blog !

Azi voi scrie ultima partea a acestui articol si voi incarca totodata un articol interesant despre google si reclamele paid per click.

