http://www.bestjobs.ro/octavian_micu


 

Octavian Micu

Consultant Senior, Cabinet Insolventa, Pitesti
Experienta
  • Consultant Senior, Cabinet Insolventa, Pitesti
    FinanteFinanciar / Contabilitate, Consultanta
    Martie 2009 – prezent
    • realizarea de planuri de restructurare si reorganizare
    • implementarea acestor planuri
    • realizarea de tablouri de creante preliminare si finale si publicarea acestora in BPI
    • realizarea de notificari catre lista de creditori a debitorului
    • participarea la sedintele lunare ale comitetului de creditori
    • intocmirea de procese verbale la sedintele la care particip sau la primirea/predarea inventarului
    • diverse operatiuni prin banca pentru debitori
    • prioritizarea activitatilor si urmarea stricta a pasilor insolventei conform legii nr.85/2006 si legii actualizate in anul 2011
  • Consilier Clienti – Persoane Fizice, RAIFFEISEN BANK SA, Pitesti
    FinanteBanci / Institutii financiare
    Octombrie 2008 – Ianuarie 2010
    • consilierea persoanelor fizice si juridice
    • promovarea si vanzarea produselor/serviciilor bancare specifice
    • imbunatatirea permanenta a ratei de cross-sell/agentie
    • inlocuirea directorului de agentie oricand acesta era plecat in concediu sau in interes de serviciu din agentie
    • intocmirea documentatiei necesare dosarelor de credite/de nevoi personale,consum,auto sau ipotecare
    • operatiuni cu conturi/deschidere conturi,administrare conturi,oferirea de extrase de cont,monitorizarea conturilor,inchidere conturi
    • operatiuni cu cash/incasari si plati in lei si valuta,ordine de plata,schimb valutar,transferuri prin Western Union,diverse alte operatiuni cu cash
    • supravegherea si controlarea casierului principal la deschiderea/inchiderea seiful agentiei
    • restructarea creditelor pentru persoane fizice si juridice
  • Agent de Marketing, ING Fond de Pensii, Pitesti
    FinanteAsigurari, Vanzari
    Septembrie 2007 – Ianuarie 2008
    • incheierea de contracte de adeziune pentru pensia privata obligatorie, in cazul angajatilor cu varsta pana in 35 de ani
    • am incheiat un numar de adeziuni pentru pensia privata obligatorie ( pilonul II ) mai mare decat cel prevazut initial pentru fiecare agent de marketing al companiei
    • am incheiat peste 100 de contracte de adeziune in perioada de 4 luni de activitate
  • Bucatar ( prin Work and Travel USA ), Smokehouse, Strainatate
    ServiciiTurism
    Iunie 2006 – Septembrie 2006
    • am lucrat intr-un restaurant, in vacanta dintre anul al II-lea si al III-lea de studiu, intr-un oras din statul New Hampshire
    • am lucrat ca ajutor de bucatar
    • am ajuns sa lucrez in USA prin programul Work and Travel, in anul 2006
    • am participat la acest program prin sprjinul colectiv al universitatii la care am studiat, al Ambasadei USA in Romania si a doua firme de recrutare resurse umane si consultanta in turism si in programe de exchange students din Romania si USA
Studii
  • Universitatea Constantin Brancoveanu, Pitesti
    Facultate (terminat)
    2004 – 2008
  • Liceul Teoretic Ion Mihalache, Topoloveni
    Liceu
    2000 – 2004
Aptitudini
• excelente abilitati de comunicare in limba romana si in limba engleza
• aptitudini de negociere si vanzare dezvoltate
• capacitate mare de efort intelectual
• bun organizator si programator eficient al activitatii
• capacitatea de a coordona o echipa si de a lucra in echipa
Limbi straine
  • Engleza – Avansat
  • Germana – Mediu
  • Franceza – Mediu
Competente
Proiecte
• in cadrul AIESEC PITESTI sau in ORGANIZATIA DE PARTID LOCALA SI JUDETEANA
• m-am implicat activ avand rezultate bune
• am realizat un network de contacte care m-au ajutat mai tarziu in cariera
• am invatat sa lucrez in echipa si sa fiu mai disciplinat
Voluntariat
• am colaborat periodic cu mai multe asociatii si organizatii non-profit
• am sprijinit prin munca mai multe cauze in care cred
• am contribuit la dezvoltarea societatii civile locale
Cursuri/Training-uri
Foarte multe traininguri in domeniul bancar/asigurari/consultanta/management de proiect/contabilitate/vanzari.
Lista poate fi prezentata la interviul pentru job.
Hobby
Ciclism; inot; baschet; tenis de camp; literatura ; bursa; economie globala
