Am descoperit un site tare ! KLOUT


Siteul se numeste http://www.klout.com si este un site care iti spune ce influenta ai pe internet, este un fel de agregator de retele sociale, bloguri si alte siteuri pe care ai activitate.Toti cei care isi fac cont pe http://www.klout.com primesc initial 10 puncte de rating si dupa aproximativ 48 de ore primesc punctele pe care le au de fapt.Am inteles ca media este de doar 25 de puncte, deci destul de putin.Targetul meu este sa ajung la 40 pana la jumatatea acestui an.

Poti conecta mai multe conturi si poti alege niste persoane care iti pot influenta reputatia online, cum ar fi facebook, twitter, google+, linkedin, youtube, tumblr, wordpress, blogger, instagram.

Eu mi-am facut cont pentru ca am auzit de aceasta retea la un show al lui jason calacanis.

Fa-ti cont si posteaza mai jos ratingul influentei tale pe internet.Poti afla in curand cat de influent esti.Pentru a afla asta, invita cat mai multi prieteni sa iti poata influenta reputatia.

Succes !

