Rezultatele blogului meu dupa o luna de activitate !


Nu ma asteptam sa am atat de multi vizitatori in prima zi de lansare, apoi sa am destul de putini.

Am avut in medie pana in 50 de vizitatori unici pe zi si nu mai mult de 100 de vizualizari.Am avut inclusiv zile cu 0 vizitatori.

Avand in vedere faptul ca am fost plecat 2 saptamani in concediu si nu am avut acces la internet, as putea sa ma declar multumit totusi, dar nu este asa cum m-am asteptat.

Am avut in total pana acum, in jur de 40 de postari, am acumulat in jur de 450 de tagsuri si pana intr-o 1.000 de vizitatori unici in total.Sunt sigur ca in curand va fi mai bine.Totusi pot sa declar ca am avut mai mult de 1 postare pe zi si am trecut de media impusa, 30 de postari in 30 de zile, doar ca nu am putut posta zilnic.Sper ca daca voi posta mai mult si mai des, voi imbunatati rezultatele.

Voi reveni in curand cu o noua abordare si sunt sigur ca voi obtine mai multi vizitatori.

Le multumesc celor care mi-au vizitat blogul pana acum !

Salut !

