Am 600 de tagsuri !


Cred ca deja am depasit bunul simt si am strans mai multe tagsuri decat ma asteptam ; sper ca in curand acest numar sa se plafoneze si sa ma apropii de 1.000 de tagsuri mai tarziu decat am planificat.Daca merg in ritmul acesta voi avea mai mult de 1.000 de tagsuri pana la sfarsitul acestei luni, ianuarie 2013.

Din cate am vazut totusi la alti bloggeri, niciunul nu s-a suparat pentru ca are prea multe tagsuri, ci toti au spus ca nu au suficiente sau ca nu au suficiente tagsuri strong, care sa le aduca mai multi cititori si care sa le creioneze imaginea blogului.

Am inceput astazi o noua etapa in promovarea blogului meu personal : introducerea de citate celebre.Sunt sigur ca daca ma mentin conform planului initial, voi ajunge sa am un numar relativ constant de cititori.

Daca aveti idei sau daca stiti despre ce este acest blog, va rog sa imi lasati mesaje sau comentarii.Pentru mine e inca destul de greu sa generez vizitatori ; in privinta continutului, pot sa spun ca am mai mult continut decat mi-am propus initial si asta ma bucura.Am fost foarte activ, iar blogul meu a facut buzz, chiar daca nu a facut inca numarul scontat de vizitatori.Azi presimt ca voi bate recordul personal de vizitatori pentru acest blog si m-ar bucura sa se intample.

Am postat inca de zilele trecute foarte multe articole si citate celebre pentru ziua de azi si voi posta si in decursul acestei zile !

