Strategia pe primele 50 de zile pentru blogul meu !


Asa cum am anuntat inca de la inceputul blogului, pana pe 15 martie 2013, vreau sa ating un numar de 1.000 de vizitatori zilnic.Important era sa am un plan si sa incerc sa fac tot ce pot si sa muncesc pentru a putea obtine acest numar.Initial, mi s-a parut mai usor si avand in vedere experienta pe care am avut-o prin intermediul unor siteuri lansate anul trecut, ma asteptam sa ajung repede la un numar relativ ridicat de cititori, dar nu am avut noroc sau nu am muncit suficient.Credeam ca este la fel de usor ca in cazul unui site sa atragi vizitatori, dar se pare ca nu e.Nu stiu exact care este diferenta intre un site si un blog, dar se pare ca in Romania, cei mai multi dintre cei care intra pe internet, prefera sa urmareasca un site, nu un blog.

Avand in vedere targetul care avea un deadline de 100 de zile, mi s-a parut normal sa il impart in doua parti.

Aceasta a fost strategia mea initiala pentru primele 50 de zile si ea cuprinde in jur de 18 metode pe care urma sa le aplic si pe baza carora sa obtin mai multi vizitatori.

1.Trebuie sa postez pe blogul meu in fiecare zi.

2.Chiar daca nu postez in fiecare zi, trebuie sa am o medie mai mare de 1 postare/zi, intr-un caz pesimist, 1,5 postari/zi, intr-un caz normal, 2 postari cel putin/zi, intr-un caz optimist.

3.Trebuie sa ma axez in prima saptamana pe promovarea prin https://www.facebook.com/micuoctavian , pentru ca am 1.700 de prieteni si cred ca multi dintre ei imi vor citi blogul personal sau vor discuta despre el in online si offline.

4.Trebuie sa il promovez incepand cu saptamana a doua, pe mai multe retele sociale si sa adaug butoane pentru acele retele sociale pe blog : facebook, twitter, linkedin, tumblr, google plus si about.me

https://www.facebook.com/micuoctavian ,       https://twitter.com/octavianmicu ,                 http://www.linkedin.com/pub/octavian-micu/52/80a/409 , http://octavianmicu.tumblr.com/ , https://plus.google.com/u/0/115683826310375848729/posts?tab=XX , http://about.me/octavianmicu

5.Trebuie sa imi fac cont pe mai multe retele sociale si sa promovez mai bine continutul blogului meu personal – prin fiecare postare pe care o fac, trebuie sa postez automat si pe acele conturi de retele de socializare.

6.Trebuie sa realizez mai multe articole, avand la baza anumite persoane celebre, pe care sa le introduc la cuvinte-cheie si sa introduc minim 10 cuvinte-cheie la fiecare articol pe care il postez.

7.Trebuie sa ajung la cel putin 500 de cuvinte-cheie / tagsuri dupa 50 de zile de la lansarea blogului meu personal.

8.Trebuie sa urmaresc pe twitter cel putin 1.000 de persoane si sa conving sa ma urmareasca cel putin 100 de persoane.

9.Trebuie sa postez, sa dau comment sau share pe mai multe forumuri si siteuri/bloguri si sa postez totodata si adresa blogului meu.

10.Trebuie sa scriu articole lungi si sa le impart in 3 pana la 20 de parti, pentru a trezi interesul constant al vizitatorilor mei.

11.Trebuie sa adaug cel putin 5 poze personale pe blogul meu cu mine.Plus alte 25 de poze cu alte persoane sau cu diverse peisaje, obiecte.

12.Trebuie sa adaug cel putin 5 sondaje pe blogul meu cu termen de raspuns nelimitat si cu cel putin 3 variante de raspuns. – eventual plus o varianta la alegere

13.Trebuie sa schimb de cel putin 2 ori tema blogului meu wordpress, pentru a-l face mai atractiv si pentru a oferi un aer nou.

14.Trebuie sa am 3 zile in care sa postez de cel putin 10 ori si apoi sa analizez cat de important este sa postezi foarte mult.Poate chiar este o strategie buna.Totusi, cred ca cel mai bine este sa postez mult la inceput, iar apoi sa postez de cateva ori pe saptamana, dupa ce se va maturiza blogul si va fi vizitat de o baza mare de vizitatori si dupa ce va fi indexat foarte bine de http://www.google.com

15.Trebuie sa ma adaptez constant la cererile si feedbackul userilor mei.

16.Trebuie sa imi promovez pagina de business de pe facebook,

https://www.facebook.com/consultantbusinessmobil

si sa ajung sa am cel putin 100 de likeuri.O voi introduce in blogul meu, pentru a obtine cateva likeuri in plus.

17.Trebuie sa muncesc foarte mult si sa nu ma dau batut ; in cazul in care nu muncesc suficient, trebuie sa gasesc o cale prin care sa ma automotivez si sa reusesc sa postez in continuare cat mai mult, chiar daca nu am timp suficient.

18.Trebuie sa gasesc mereu o cale prin care sa atrag mai multi vizitatori si sa incerc mereu metode noi, prin care sa atrag interesul vizitatorilor si vizitatorilor potential din piata generala sau din piata mea tinta.Trebuie sa adaug mereu categorii noi si noi serii de articole care sa starneasca interesul. Mult continut !

