Se pare ca e greu cu twitterul ! Follow me on www.twitter.com at @octavianmicu


Am muncit pe twitter in ultimul timp destul de mult si am ajuns la niste rezultate palpabile incurajatoare si mai am putin pana sa ajung la nivelul scontat initial si afisat ca target pana la sfarsitul lunii ianuarie 2013 ; am ajuns totusi la un punct care initial mi s-a parut un punct mort, dar aici era decat inceputul.

Targetul meu initial era sa urmaresc 3.000 de oameni pe twitter si sa fiu urmarit de cel putin 300 de oameni pana la sfarsitul lunii ianuarie 2013.Am ajuns la un nivel de useri urmariti de 2.000 – 66% realizat si la un nivel de useri urmaritori de 126 – 42% realizat.

Dupa ce am urmarit 2.000 de useri, in speranta ca multi dintre cei pe care am ales sa ii urmaresc, vor alege de asemenea sa ma urmareasca, ca act social de bun-simt, nu am putut sa urmaresc mai multi useri, pe motiv ca 2.000 este numarul maxim initial acceptat de politica http://www.twitter.com

Pentru a putea urmari mai multi useri, trebuie sa ma urmareasca mai multi pe mine.Practic ei au o politica prin care incearca sa conecteze bilateral userii, nu doar unilateral.Nu imi pot divulga sistemul prin care regleaza aceste numere, pentru ca ei cred ca s-ar putea profita de acest bug.Posibil sa aiba dreptate.

Astfel, nu stiu cati useri pot sa urmaresc in plus, pentru fiecare user care ma urmareste pe mine, dar cred ca acest numar este situat intre 10 si 30, in functie de vechimea contului tau de twitter, de numarul de postari cotidian sau general, de ce comunici, de tara de rezidenta sau de faptul ca esti o persoana obisnuita sau o vedeta.

Va rog sa ma urmariti in continuare, atat pe blogul meu personal cat si pe https://twitter.com/octavianmicu si sa ma ajutati sa cresc numarul de urmaritori pe twitter si pe blog.

Pe twitter, ma puteti gasi cu numele meu, practic, @octavianmicu

Daca nu aveti cont de twitter, nu stiti ce pierdeti, iar daca aveti si ma urmariti sau vreti sa ma sprijiniti, va multumesc si promit sa va urmaresc si eu.

Sper sa imi ating targetul propus pe twitter pana la sfarsitul lunii ianuarie 2013, daca nu il voi atinge la acea data, voi persevera pana cand voi reusi !

