E usor sa nu ai succes cu un blog !


Mereu ne intrebam cum reusesc altii, nu de ce nu reusim noi.

Ma uitam recent pe numarul de vizitatori ai blogului meu si eram oarecum nemultumit, fara a gasi niste motive pentru rezultatele sub asteptarile planificate.Avand in vedere faptul ca aveam un plan bine realizat si am incercat sa il implementez cat mai eficient, tot nu intelegeam unde am gresit sau de ce nu explodeaza numarul de vizitatori inca de la inceput.Poate era de vina personalitatea mea sau poate nu stiam sa scriu sau cum sa ma fac citit.De promovare nu pot sa zic nimic urat pentru ca l-am promovat bine, fara a ajunge sa fiu nesimtit sau sa spamez toate mediile online si offline de comunicare.

Nu-mi amintesc sa fi dat mai mult de 2-3 linkuri enervante sau sa fi postat de mai mult de 2 ori acelasi articol pe o retea sociala.Nu vad ce rost are sa fac ce fac alti cunoscuti.Scriu un articol si acela poate slab, sau nu neaparat slab cat scurt, de maxim 200-300 de cuvinte, apoi dau acel link de cel putin 5 ori pe zi pe https://www.facebook.com/micuoctavian – adresa mea sau pe https://twitter.com/octavianmicu – adresa mea.

Sau il dau in fiecare zi de cel putin 5 ori pana cand scriu un altul, iar asta dureaza de la cateva zile la 2 saptamani.Nu vad ce rost are sa scrii un articol in 10-15 minute, apoi sa muncesti vreo ora sa il promovezi sau sa il trimiti peste tot, sa faci mizerie pe internet, pentru ca nimeni nu vine sa iti stranga tie mizeria, de dragul de a spune ca ai scris un articol.

Eu cred ca avem inca ceva ce nu ne poate oferi nimeni : continutul original si autentic exclusiv.Atat timp cat iti creezi un articol sau daca iti permiti si vezi rostul, cumperi articole cu continut original si autentic exclusive, ar fi normal sa ai si rezultate.

Din punctul meu de vedere un articol are nevoie de 3 calitati pentru a putea aparea pe un blog, chiar pe blogul meu sau al tau.

1.Trebuie sa fie original – nu sunt adeptul copy/paste sau adeptul inspiratiei care inseamna de exemplu sa povestesti un articol pe care l-ai gasit pe internet sau sa il citesti pe un site strain si sa il traduci. – indiferent care este calitatea sa, macar ai bunul simt si pune osul la treaba sa il scrii, sa il creezi. – altfel esti un lenes.

2.Nu incerca sa fie scris altfel decat l-ai scrie tu – ce rost are sa scrii daca nu esti autentic.Cum ar fi de exemplu sa citesc o carte scrisa de un scriitor ca Andrei Plesu si sa ma apuc sa scriu la fel ca el.Imitatia nu este un semn de respect sau de bun-simt, imitatia este semn ca ai o minte ingusta, ca esti fake si ca nu iti poti dezvolta propriul stil. – ca esti un lenes.

3.Daca eu ma apuc si scriu acum un articol despre o companie mare – Dacia – de exemplu, pentru ca este foarte mare si nu ii mai trebuie reclama, iar acel articol apare pe 18 siteuri, sau eu sunt angajat de Dacia si scriu pe fiecare site acelasi lucru despre masinile produse, este egal cu 0.Nimeni nu cred ca ar vrea sa citeasca peste tot despre o masina Dacia, care are 4 roti plus 1 roata de rezerva si ca este produsa in Romania, in Arges, la Colibasi sau la Mioveni, ca tot aia e.Toti vor sa aiba parte de stiri exclusive sau de informatii exclusive.Mi se pare o greseala de pozitionare sa abordezi aceleasi articole pe care le abordeaza alte bloguri/siteuri, chiar daca ai permisiunea lor.Una e sa faci link exchange si alta e sa faci schimb de articole sau share.Totodata e o tactica urata a mass-mediei din zilele noastre sa publice un articol si sa scrie in antet cu litere enorme si ingrosate : EXCLUSIV, cand de fapt nimeni nu plateste in Romania pentru exclusivitate, decat intr-un caz dintr-o suta.Iar atunci plateste putin sau situatia ii obliga sa plateasca.

Ramane de vazut cat va trebui sa muncesc in continuare pentru a ajunge la un numar constant de cititori si mai ales pentru a-l creste.Din cate imi dau seama, numarul de articole publicat pana acum nu m-a ajutat, dar daca mai muncesc in continuare in acelasi ritm, sunt sigur ca voi avea rezultate mai bune.Constanta si perseverenta sunt probabil cheia succesului.Daca voi avea acest blog pentru mai mult de un an, sunt sigur ca va fi foarte cunoscut si in offline, astfel se poate promova si din gura-in-gura, gratuit.Daca nici dupa un an de zile nu vorbeste nimeni despre el, teoretic ar trebuie sa ma las.Dar eu ma simt bine in pielea mea si nu ma las.Acest blog va continua mult timp.Cat cred eu ca este necesar.Cine vrea sa ma cunoasca, sa il ctieasca pe tot si sa imi faca un rezumat.Tot respectul pentru cei care fac asta.Ar trebui chiar sa ofer un premiu sau sa fac un concurs QUIZ “N” CASH.

Trebuie sa ma adaptez la cerintele cititorilor si sa aduc mereu ceva nou pentru a obtine rezultatele pe care le doresc.Nu stiu cum au reusit altii sa aiba audienta cu doar 1-2 articole publicate in fiecare saptamana dupa doar 6 luni, deci maxim 50 de articole publicate.Probabil ca voi mai lucra si eu la calitatea articolelor si voi incepe sa public mai rar dupa 100 de zile de la lansare, dar pana atunci trebuie sa imi urmez planul si sa ma adaptez din mers.Pana acum, au trecut in jur de 45 de zile de la lansarea blogului meu personal https://octavianmicu.wordpress.com si am rezultate poate mai bune decat media blogurilor lansate in aceeasi perioada, dar pentru mine nu este destul.

Sunt sigur ca voi avea succes la 1 an de la lansare si ca voi cauta si voi gasi noi metode sau voi imbunatati procesele si metodele aplicate deja pe blog pentru a obtine mai multi vizitatori si mai multe vizualizari !

