De ce nu am inca succes cu acest blog !? 10 cauze


Vreau doar sa enumar cateva cauze subiective pentru care nu am succes inca cu blogul meu personal, sau din cauza carora nu am inca succesul scontat.Cand ma refer la succes, ma refer la ce cred eu ca este succesul si la un numar rezonabil de vizitatori si pagini vizionate, nu la numere absurde.De exemplu, 200 de vizitatori si 300 de pagini vizualizate in fiecare zi,dupa o luna de actvititate, acesta era targetul meu initial.

Aceste 10 cauze sunt :

1.Nu muncesc suficient, raportat la cat vreau sa obtin.

2.Nu stiu sa imi indrept efortul catre piata tinta.

3.Scriu articole prea lungi.

4.Atasez prea multe cuvinte-cheie fiecarui articol.

5.Nu interactionez suficient de mult cu alti bloggeri.

6.Nu imi pun linkul cu blogul in suficiente bloguri/siteuri pe care le vizitez.

7.Nu fac link-exchange inca.

8.Am prea putini abonati prin wordpress si prin email.

9.Nu fac marketing agresiv.

10.Nu postez suficient de des. ( articole scurte si multe )

Imi voi revizui saptamana aceasta comportamentul si astept ca saptamana viitoare sa inceapa sa apara rezultate mai bune.

