Cauza 2.Nu stiu sa imi indrept efortul catre piata tinta.


De fapt, aceasta nu este o cauza, ci mai degraba o cauza deviata.

Sa presupunem ca fac public anumite date, cum ar fi : de ce scriu acest blog, care este motivatia din spatele lui si care este piata tinta.Ce se intampla !?

Sa ne gandim ca declar urmatoarele :

a ) Scriu acest blog din plictiseala.

b ) Motivatia este faptul ca vreau sa plictisesc alti oameni.

c ) Piata tinta – oamenii care navigheaza fara directie pe internet.

Imi va creste numarul de vizitatori, daca am declarat aceste chestii !?

Sunt sigur ca nu.

Poate ca altii s-au obisnuit sa scrie maxim 2 articole pe saptamana pe blog si au asteptat cel putin 1-2 ani sa aiba o baza suficient de mare de vizitatori si atunci s-au gandit sa il monetizeze, sa devina blogeri full-time sau sa devina afiliati pentru alte companii online sau offline.

Nu stiu daca as putea sa rezist sa astept sa am succes, pe ideea ca succesul oricum va veni la tine, nu trebuie sa te duci tu la el.

Daca mi-as indrepta atentia catre piata tinta inca de la inceput, imi dau seama ca as avea un numar mai mic de vizitatori, iar daca as scrie maxim 2 articole pe saptamana, numarul de vizitatori ar fi si mai mic.Astfel, mi-ar lua mult mai mult timp sa ajung la targetul propus sau sa il dezvolt peste ritmul de dezvoltare al altora.

Momentan, acesta va fi un blog generalist pana la trecerea a 100 de zile de la lansare, dupa care ma voi concentra, pe piata tina si foarte putin pe general.

Deja sunt la jumatatea drumului, astazi au trecut 50 de zile, AMR 50.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

