Cauza 3.Scriu articole prea lungi.


As putea spune ca imi place sa scriu si ca de aceea am aceste articole lungi.Uneori, mi se intampla sa scriu un articol timp de 5 ore, iar acesta sa aiba 7 pagini.De obicei, scriu articolele in Microsoft Office, in Word mai simplu.Chiar daca nu am nevoie se surse si nu ma inspir ca alte persoane atunci cand scriu, pentru ca mi-ar fi usor sa fac ce fac altii.Sa citest un articol pe un site strain, de care poate chiar nu a auzit nimeni, iar apoi sa il traduc in limba romana si sa imi asum meritele.

Poate nimeni nu ar observa si nu ar putea demonstra ca m-am inspirat, insa nu m-as simit eu bine.Daca nu esti autentic, nu are rost sa incerci sa fii sau sa declari ca esti.

Atunci cand scriu un articol de 7 pagini, cum mi s-a intamplat recent, fara sa ridic ochii din monitor, nu am timp sa fac altceva.Nu imi trebuie surse, nu imi trebuie inspiratie, pur si simplu imi astern gandurile si le las sa zburde libere.De ce sa le cenzurez, caci nu imi e rusine cu ele.

Apoi, urmeaza partea dificila si care uneori nu este tratata cu atentie.Trebuie sa imi corectez textul, sa il editez, sa ma gandesc daca ii pun un titlu anume, daca il schimb, cate parti sa aiba textul, cand il voi posta, cum il voi promova…

Mai ales, cate parti va avea !? Imi este mult mai usor sa scriu aceleasi cuvinte-cheie pentru toate partile din articol si sa impart articolul in parti mai mici de 200 cuvinte.Astfel, dintr-un articol mare, as putea realiza cel putin 10-12 articole mai mici.

Dar nu inteleg de ce sa postez articole de forma si marimea unui tweet pe https://twitter.com/octavianmicu sau cel mult a doua tweeturi.Pentru cei care nu stiu, un tweet are maxim 140 de caractere si este un mesaj standard pe aceasta retea de socializare.

Sunt sigur pe de alta parte, ca nimeni nu are rabdare sa citeasca un articol format din prea multe parti.Mai ales, ca la noi in tara, se citeste din ce in ce mai putin.Educatia si cultura nu mai sunt trendy, asa ca nu mai sunt studiate.Cred ca in curand o mare parte din copii vor fi analfabeti.O spun, fara sa imi cer scuze.Toti elevii fac acum rezumate si lucrari pentru orice obiect de studiu, pe internet, pe principiul copy-paste, iar prea putini dintre ei mai stiu unde este biblioteca.

Iar daca stiu unde este, incearca sa o viziteze cat mai rar.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

