Cauza 7.Nu fac link-exchange inca.Ce este link-exchange !?


Link-exchange-ul este o strategie de comunicare ieftina si la indemana folosita de foarte mult timp in blogosfera, dar care nu are prea multe sanse sa reuseasca sa iti aduca vizitatori, cred eu.Prin link-exchange, eu, de exemplu, voi posta adresa unui alt bloger pe blogul meu, in schimb acesta va face acelasi lucru pentru mine, postand pe blogul sau, adresa mea.

Totusi, m-am decis sa incerc sa adopt aceasta strategie.Am adoptat aceasta strategie pe unul din siteurile mele in ultimul an si pot sa spun ca am avut cateva rezultate bune, dar nu conform asteptarilor.Aceasta strategie de comunicare este relativ greu de aplicat si de implementat, pentru anumite motive, cum ar fi :

1.Volumul traficului celor 2 bloguri este diferit.

De exemplu, eu am pana intr-o 100 de vizitatori unici zilnic, astfel ca imi este greu sa fac link-exchange cu un blog care are 2.000 de vizitatori unici pe zi.Eu castig, dar poate el pierde si nu ii convine targul.Eventual poate sa imi ceara un comision per vizitator, daca rata mea este de mai mare de 2X fata de a lui.

Daca el are 10 vizitatori pe zi in plus prin linkul de pe blogul meu, iar eu am 60 de vizitatori in plus prin linkul sau, el poate sa imi perceapa cel putin 1 cent pentru fiecare vizitator pe zi ce depaseste numarul 20.Astfel, m-ar costa cel putin 40 de centi zilnic, adica 12$ / lunar.E normal sa se intample asta, pentru ca el poate monetiza blogul sau altfel, iar cresterea de trafic pe care i-o asigur eu, este insignifianta pentru el, in timp ce la mine inseamna o dublare a traficului.

2.Cei doi blogeri nu se cunosc intre ei.

Daca eu nu il cunosc pe cel pe care il promovez si el nu ma cunoaste, nu cred ca avem sorti mari de izbanda.Totusi, depinde de la caz la caz, astfel incat, daca amandoi se respecta si se sprijina, cu siguranta vor avea de castigat pe termen lung – cel putin 6 luni de link-exchange.

3.Ai prea multe link-exchange-uri.

Normal ca daca imi pun ambitia si capul la contributie pot realiza un link-exchange, la intamplare, cu cel putin 100 de blogeri in mai putin de o saptamana.Dar nu vad logica, mai ales ca fiind asa de multe, nu cred ca va avea vreunul succes.Cu siguranta, eu voi avea succes, daca imi va aparea adresa pe 100 de bloguri, dar in cazul in care eu voi avea 100 de adrese postate, cred ca ei vor obtine foarte putini vizitatori prin blogul meu.Nu cred ca este o politica de tip win-win, asa ca nu e rentabila sau morala.

4.Faci link-exchange doar pentru ca e la moda.

Daca nu il respecti pe cel cu care vrei sa faci link-exchange si nu ii citesti din cand in cand blogul, sau nu ii publici macar o data pe saptamana, sau la cateva articole adresa, nu cred ca va fi eficient.Cred ca ar trebuie sa ii faci publicitate vizibila si sincera.De exemplu sa spui intr-un articol al tau, ca ai citit un articol interesant in blogul X, sau ca acesta si-a updatat blogul sau i-a adaugat anumite butoane care ti se par interesante sau utile.

In speranta ca ati invatat ceva azi despre link-exchange,

Va multumesc !

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

