1.Nu muncesc suficient, raportat la cat vreau sa obtin.


Probabil ca pe internet e mai greu decat in viata reala sa obtii rezultate, mai ales ca aici e usor sa cuantifici rezultatele.In viata reala, uneori, se exagereaza cu succesul sau insuccesul unei activitati, bazandu-ne pe simple declaratii subiective.

Normal ca si mie mi-ar placea sa spun ca am 2.000 de vizitatori unici pe zi cu acest blog, dar ar fi imposibil sa nu incerce cinvesa sa ma verifice.Intr-un fel, mi se pare normal.Nici cu nu as crede ca un blog lansat de doar 50 de zile are 2.000 de vizitatori unici pe zi, fara  a investi in publicitate, sau fara a avea un continut extraordinar – calitativ si cantitativ.

Acesta era targetul meu initial, conform acestui articol publicat cu ceva timp in urma pe blogul meu : 1.000 unici / zi.

https://octavianmicu.wordpress.com/2012/12/04/target-1-000-de-vizitatori-unici-zi-deadline-15-martie-2013/

Nu stiu daca voi ajunge la acel numar, dar pana nu ajung in ziua deadline-ului, nu pot sa spun ca nu am ajuns.Daca ajung este foarte bine si ma pot lauda.Daca nu ajung, nu are rost sa ma ascund sau sa nu recunosc.

Probabil ca trebuie sa depun mai mult efort si sa imi depun efortul intr-o directie mai precisa, caci la nivelul orelor pe care le-am petrecut pentru acest blog, pot sa spun ca au fost suficiente, indiferent ca se vede sau nu.

Bazandu-ma pe efortul depus pana acum, cred ca voi avea in continuare un numar relativ constant de vizitatori si putin mai mare de la saptamana la saptamana.Nu pot cuantifica rezultatele bazandu-ma pe zile, pentru ca atunci as fi foarte dezamagit.

De exemplu, uneori lucrez 7-8 ore intr-o singura zi si realizez articole pe care sa le postez pentru acea zi, iar dupa ce public 10 articole, am decat 8 vizitatori si 12 pagini vizualizate.

Alteori, muncesc 3 ore intr-o zi si realizez 6 articole pe care sa le postez pe parcursul a 3 zile, un numar de 6 articole imi aduce 120 de vizitatori si 300 de vizualizari in 3 zile, astfel as putea declara ca este un mare succes.

Totusi, atunci cand trag linie si ma uit pe rezultate la sfarsitul unei saptamani, numarul de vizitatori si de vizualizari creste constant cu cateva procente, rar mi se intampla sa am rezultate mai slabe.Intr-un fel, cred ca si google imi indexeaza mai bine blogul, poate mai multa lume vorbeste despre el sau pur si simplu continutul ma ajuta sa obtin rezultate mai bune.

Cred ca in urmatoarea perioada, continutul va continua sa fie unul dintre cele mai importante arme pentru promovare.Atat timp cat creezi continut, vei avea de castigat pe temen lung.Constanta si perseverenta in postarea de articole noi imi va aduce rezultate.Pe langa acest aspect, promovarea prin diverse retele sociale si indexarea oferita de motoarele de cautare ma va sprijini cu siguranta.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

