Am 800 de tagsuri !


 

Am ajuns foarte repede la peste 800 de tagsuri si aproximativ 80 de articole postate in doar 50 de zile de la lansarea blogului meu.As putea spune ca acest lucru ma bucura, dar faptul ca mi-am umplut blogul de tagsuri m-a ajutat nu numai pe plan intern, ci si pe plan international.
Nu stiu daca ma credeti sau nu, dar am avute uneori, in anumite zile, peste 10 vizitatori care au aterizat pe blogul meu, din tari ca Japonia, Irlanda, Germania, Spania, Canada sau USA.Per total, nu pot declara ca sunt dezamagit, pentru ca pana la urma conteaza numarul pe care il generez si sunt sigur ca vor exista intotdeauna vizitatori-fani si vizitatori-avioane.Cred ca cea mai haioasa zi a fost cand am avut un numar foarte mare de vizitatori din Japonia – peste 30.
Este ceva ce nu pot controla.Probabil chestia asta o poate face doar google sau alte motoare de cautare care imi trimit acesti vizitatori.
Voi continua in cursa mea pana la 1.000 de tagsuri, apoi voi incerca sa cresc foarte lin si sa folosesc un set de maxim 10 tagsuri principale la fiecare articol pe care il voi publica plus 2-3 tagsuri secundare in functie de continutul acelui articol.
