3 lucruri pe care le doreste o femeie de la un barbat ?


Am realizat in seara precedenta un sondaj care contine o simpla intrebare si am incercat sa obtin cel putin 10 raspunsuri.Problema a fost ca intrebarea a fost de tip deschis, dar a fost adresata la ora intre ora 00.30 si ora 03.00.Astfel, cele mai multe dintre fetele carora le-am adresat-o, au crezut ca vreau sa le agat.Cu toate ca am postat un mesaj pe facebook, inainte de a adresa intrebarea si nu am dorit sa par badaran sau nesimtit sau sa deranjez.

Eu nu prea agat pe facebook, iar daca vreau sa agat o fata, ii spun direct.Am o chestie a mea : nu imi place sa ma invart in jurul cozii, asa ca pe viitor, fetele ar trebui sa stie.Daca imi place o fata, incerc sa o agat si sa discut cu ea direct anumite aspecte, nu incerc ca prostul, nu dau din colt in colt si nu am asteptari exagerate.

Daca vrea sa iasa cu mine in oras, sa ne cunoastem, sau daca imi ofera o sansa cat de mica, e bine, daca nu, viata merge mai departe.

Acesta a fost mesajul postat pe facebook, la ora 00.30 : «  Fac un sondaj si am nevoie de cateva raspunsuri.voi contacta la intamplare, 10 femei din lista mea de contacte pe facebook si le voi adresa o singura intrebare, la care trebuie sa imi ofere 3 raspunsuri.Mentionez ca voi publica pe blogul meu raspunsurile.Le multumesc pentru ajutor si imi cer scuze daca deranjez… »

Daca doriti, puteti verifica wall-ul meu sau blogul meu : octavianmicu.wordpress.com

Am primit cateva raspunsuri, cu toate ca am adresat intrebarea tuturor fetelor – cu care sunt prieten pe facebook, mai mult sau mai putin – care erau online pe facebok, la acea ora si chiar inca unui numar de fete care nu erau online.Au fost peste 200 de fete online aseara, intre oras 00.30 si 3.00.Daca am ratat vreuna, imi cer scuze.

Mesajul trimis lor, prin intermediul chatului, a sunat asa : «  Fac un sondaj pe facebook. Spune-mi, te rog, daca imi poti raspunde la urmatoarea intrebare. Multumesc pentru raspuns ! Imi poti spune 3 lucruri pe care le cauti la un barbat ? «

Raspunsurile primite au fost urmatoarele :

Primul raspuns : Inteligenta, sinceritate, comunicare ;

Al 2-lea rapuns : Respect, intelegere, dragoste ;

Al 3-lea raspuns : 1) sa ma inteleaga; 2) sa’mi fie alaturi atat la bine cat si la greu; 3) Sa ma accepte asa cum sunt, sa nu fiu nevoita sa ma schimb pentru el ;

Al 4-lea raspuns : Fidelitate, sinceritate si iubire.si respect ce-l mai important de care am uitat ;

Al 5-lea raspuns : Afectiune, intelegere,bani :))) ;

Al 6-lea raspuns : Prietenie, dragoste, intelegere ;

Al 7-lea raspuns : Intelegere, respect, incredere ;

Al 8-lea raspuns : Iubire, sinceritate, respect ;

Al 9-lea raspuns : Sa aiba potential, sa stie sa ma aprecieze si sa fie amuzant ;

Al 10-lea raspuns : Sinceritate, prietenie, respect.

Mentionez ca am publicat decat 10 raspunsuri si am primit in jur de 35 de raspunsuri, deci aproape 20% dintre cele care au primit mesajul meu, mi-au oferit un raspuns.

Maine voi furniza raspunsuri, pentru un alt sondaj, care va fi destul de similar, de tipul oglinda si deja cred ca stiu cele mai multe dintre raspunsurile pe care le voi primi.

