Start IT Project Ventureconnect ! 1 februarie 2013


Am inceput sa lucrez la un nou proiect de cateva zile, iar la 1 februarie a avut loc startul oficial.Deadlineul este 25 aprilie 2013.Am lucrat destul de mult la acest proiect pana acum, iar acum voi incepte sa lucrez si mai mult.Practic partea cea mai grea de-abia acum incepe.

Voi publica aici doar planul initial al proiectului si voi publica din cand in cand, cateva parti din el sau stadiul in care ma aflu.

Este o structura foarte buna de plan, pe care am redactat-o eu, ca am o problema a mea – nu sunt genul copy/paste.Fiecare plan are o structura diferita, pentru ca fiecare plan este unic in felul lui, in general.Nu exista o formula perfecta, fiecare formula este buna sau mai putin buna pentru un plan.

Voi trece aici, structurat pe parti, etapele planului meu – sumarul executiv :

1.1Realizare business plan.

1.2.Alegerea unui nume de domeniu.

1.3.Achizitie domeniu.

1.4.Evaluare necesar hosting.

1.5.Market research and survey.

2.1.Team building 5/3/1.

2.2.Selectare candidati.

2.3.Alegere candidati.

2.4.Discutii cu candidatii.

2.5.Aprobae/respingere candidati.

3.1.Realizare design site.

3.2.Realizare site.

3.3.Realizare lista tagsuri.

3.4.SEM.

3.5.SEO.

3.6.Monetizare.

3.7.Cashflow.

4.1.Lansare site.

4.2.Delegare responsabilitati.

4.3.Stabilire strategie venituri.

4.4.Stabilire strategie cheltuieli.

5.1.Construire aplicatie.

5.2.Lansare aplicatie.

5.3.Primele 200 conturi prestatori.

5.4.Primele 1000 conturi beneficiari.

6.1.Feedback aplicatie.

6.2.Rezolvare buguri aplicatie.

6.3.Evaluare sistem business.

7.1.Evaluare proiect final.

7.2.Imbunatatire rezultate proiect.

7.3.Participare Ventureconnect.

 

 

 

 

 

