Am 1.000 de tagsuri !


Dupa aproape 2 luni de la lansarea blogului meu, am in jur de 1.000 de tagsuri, un numar care mi se pare destul de mare.Avand in vedere ca mereu mi-a placut statistica si sa analizez anumite informatii cu caracter matematic sau statistic, asta inseamna peste 16 cuvinte noi in fiecare zi.Mai ales, avand in vedere faptul ca am folosit anumite tagsuri in multe articole.Am cuvinte pe care le-am folosit si in peste 50 de articole, deci numarul de cuvinte folosite ca tagsuri a fost foarte mare, din punctul meu de vedere.

In continuare voi incerca sa ma limitez la acele cuvinte pe care le-am folosit pana acum, plus la cuvintele pe care le-am folosit inca de la inceput ca ancore si la cele care au devenit pe parcurs ancore, in total pana in 50 de tagsuri.

Daca voi ajunge la un numar X sau Y de tagsuri in curand, nu ma va mai interesa, pentru ca acum nu vor mai fi numere planificate, ci pur si simplu tagsuri care rezulta din continutul sau subiectul articolelor postate.

Sa vina tagsurile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mai ales cele eficiente si sa imi creasca numarul de vizitatori !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

