In luna februarie imi construiesc o echipa !


Asa cum am declarat in urma cu putin timp, m-am pregatit sa lansez un serviciu online inovator bazat pe indeplinirea anumitor nevoi pe care le au anumite categorii de persoane, dispuse sa plateasca o mica suma cu titlul de comision de intermediere.

Avand in vedere, ca m-am obisnuit sa fiu dezamagit de cei din jur, nu voi incerca sa construiesc o echipa exclusiva din prieteni sau din rude, pentru ca nu are rost.Nu cred ca va fi o echipa puternica si dupa lansarea serviciului respectiv, nu voi avea rezultatele scontate.

Am incercat sa gasesc 1-2 persoane in cercul meu apropiat cu care sa discut si carora sa le fac aceasta propunere, dar in anumite parti am avut ghinion, in alte parti am gasit lipsa de impicare sau lipsa de motivatie, in altele altii au inteles ca le ofer un job si mi-au adresat intrebari stupide de genul : cati ii platesc ? ce trebuie sa faca ? le arat eu ce sa faca ? cat de putin dureaza ?

Am gasit un membru, al carui nume nu il voi dezvalui inca, el stie cine este si este sigur ca putem colabora foarte bine.Este un om pe care il respect si care isi doreste sa isi aduca aportul la o chestie, zic eu, geniala.Deci suntem 2.

Altii au crezut ca e foarte simplu si ca le voi da o reteta foarte simpla, de genul “how to boil eggs”, pentru cine nu intelege, imi pare rau pentru ei.Puneti mana pe carte si invatati limba engleza ! Pentru a parafraza un prieten la un interviu, despre care chiar am facut niste glume rautacioase recent, dar pe care nu le regret, pentru ca prostia este o problema, nu un handicap( mai modern trebuie sa spun dizabilitate ). Intrebat fiind la un interviu ceva in limba franceza, pentru ca acesta isi facuse un CV in limba romana, in care isi trecuse la rubrica limbi straine cunoscute vreo 4-5 limbi straine, acesta a raspuns in limba romana  ( nici limba romana nu stie prea bine ) : ca el nu vorbeste limba engleza foarte bine si nu poate raspunde la acea intrebare.

Cam acesta este nivelul celor de langa noi, uneori.Nu spun ca sunt perfect, nu mi-a placut chimia de exemplu si nici nu am vrut sa ma duc la olimpiada de chimie niciodata sau sa iau premiul Nobel pentru acest domeniu de activitate.Pe de alta parte, nu am ramas niciodata repetent din cauza acestei materii, nici macar corigent.

Asa ca am incercat sa gasesc un prieten apropiat care sa ma ajute si sa se implice alaturi de mine si cel putin o persoana necunoscuta.Ideea de baza initiala este ca echipa sa aiba intre 3 si 5 persoane in total, cu mine deja implicat, inca 2 persoane minim.

Am avut momente  in care m-am gandit ca voi face totul singur, gandindu-ma ca nu mi se poate imtampla nimic rau.Cel mai mare rau care mi se poate intampla este sa intarzii cu proiectul sau sa ma fac de ras, fapte care nu ma deranjeaza pentru ca prefer uneori sa imi asum un esec si sa muncesc mai mult pentru a-l transforma in succes, decat sa ma simt dator fata de altii, sau sa cred ca imi trebuie neaparat o echipa.Decat o echipa neserioasa, mai bine o echipa lipsa sau o echipa formata din mine insumi.

Aseara, cred eu, am avut o sclipire de geniu si s-ar putea sa fi gasit cel putin 1 persoana cu care sa colaborez, cu care voi discuta azi sau maine.Vreau sa construiesc o echipa formidabila ! Vreau sa construiesc o echipa muncitoare si care sa fie obligatoriu o echipa castigatoare !

Va tin la curent cu noutatile !

 

