Rezultate proiect https://twitter.com/octavianmicu pe luna ianuarie 2013 !


Am inceput prin a scrie aceste 2 articole acum putin timp pe blogul meu, le puteti citi, de aceea le-am pus linkurile, in caz ca nu le-ati citit :

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/18/prioritatea-numarul-1-luna-aceasta-www-twitter-com/

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/21/se-pare-ca-e-greu-cu-twitterul-follow-me-on-www-twitter-com-at-octavianmicu/

Am postat aici doar o mica parte din aceste articole, targetul initial era ca intre 17 ianuarie 2013 si 31 ianuarie 2013, sa am 3.000 de persoane pe care le urmaresc si 300 care ma urmaresc.Astfel, am calculat ca voi primi 1 punct pentru fiecare persoana pe care o urmaresc si 10 puncte pentru fiecare persoana care ma urmareste.Deci targetul final era de cel putin 6.000 de puncte obtinute pana la sfarsitul lunii ianuarie 2013.

Important era sa respect 2 conditii pentru a-mi atinge targetul :

1.Sa am cel putin 75% din fiecare dintre cele 2 categorii indeplinite ;

2.Sa obtin cel putin 6.000 de puncte pana la 31 ianuarie 2013 inclusiv.

Nu am respectat niciuna din conditii si nu am obtinut nici in total un punctaj bun, dar am invatat ceva important : uneori chiar daca muncesc foarte mult, imi trebuie mai multa rabdare.Chiar daca te grabesti, nu poti influenta evenimentele atat de mult cat vrei !

La sfarsitul lunii ianuarie 2013, aveam 2.000 de persoane pe care le urmaream, pentru ca am aflat atunci cand am ajuns la acel numar, ca nu pot urmari mai multe persoane, decat daca ajung sa fiu urmarit de cel putin 2.000 de persoane.Avand in vedere restrictia, am obtinut maximum din cat puteam sa obtin : 2.000 de urmaritori – deci 2.000 de puncte.

In privinta celor care ma urmareau, nu am putut obtine mai multi urmaritori, pentru ca nu am beneficiat de suficient feedback din partea prietenilor si cunoscutilor si am incheiat luna ianuarie 2013 cu aproximativ 140 de persoane care ma urmareau.Nu e o problema totusi faptul ca nu mi-am atins targetul, dar eu ma bazam pe faptul ca daca voi urmari multi useri, ei ma vor urmari la randul lor.M-am bazat pe faptul ca ma vor urmari cel putin 5% dintre cei pe care eu ii voi urmari si am ajuns la concluzia ca daca voi urmari cel putin 4.000 de oameni, ma vor urmari cel putin 200, astfel as fi avut urmatoarele rezultate.

4.000 de puncte de la cei care ma urmaresc  si 2.000 de la cei pe care ii urmaresc, deci 6.000 in total.Cu toate ca nu am putut obtine un numar suficient de mare de persoane pe care sa le urmaresc, am obtinut doar 2.000, am obtinut un procent mare la follow-back, de 7%, ceea ce ma bucura.

Scorul final obtinut la acest mini-target, ce s-a realizat in doar 2 saptamani, a fost totusi foarte bun : 2.000 de puncte pentru cei pe care ii urmaresc si in jur de 1.400 de puncte de la cei care ma urmaresc – un total de 3.400/6.000.

Astfel, am un procent de reusita de aproximativ – 56%.

In continuare, m-am zbatut si am abordat anumite strategii mai bune si am reusit sa maresc numarul de urmaritori de la 140 la 170, in mai putin de o saptamana.

Voi continua sa incerc sa obtin cele 6.000 de puncte total cat mai repede, dar pe care va trebui sa le obtin altfel : 2.000 de persoane urmarite, adica 2.000 de puncte si 400 de persoane care ma urmaresc, adica 4.000 de puncte.

Sunt sigur ca voi obtine acest numar in maxim doua luni, adica la sfarsitul lunii martie 2013, voi avea 400 de urmaritori.Daca voi reusi mai repede, voi fi foarte multumit.

Totusi, indiferent de ce se va intampla, nu cred ca ar trebui sa renunti la un proiect, daca i-a trecut deadlineul propus intial.E bine sa iti propui idealuri foarte inalte si sa incerci sa obtii rezultate foarte bune in timp foarte scurt.Pe de alta parte insa, nu sunt multi cei care ar fi reusit sa obtina aceste punctaje, din cauza a 2 probleme.In primul rand, nu am stiut ca numarul maxim initial de persoane pe care pot sa il urmaresc este de 2.000, astfel m-am gandit ca pot munci si pot urmari mai multe persoane si voi avea o rata de follow-back rezonabila, astfel cu cat urmaresc mai multe persoane, cu atat voi fi urmarit de mai multe persoane.In al doilea rand, nu sunt o persoana publica sau o persoana foarte cunoscuta, astfel incat sa am foarte multi fani si sa fiu cautat si urmarit pe https://twitter.com/octavianmicu

Multumesc celor care ma urmaresc pe twitter si promit sa urmaresc, cel putin acum, la inceput, pe toti cei care ma urmaresc !

 

 

