Ati votat cu Alexa ? Alexa Rank – 302 voturi


Am discutat cu Alexa Ioana Dinescu astazi si mi-a transmis sa va comunic faptul ca va multumeste pentru ca ati intrat pe acest link sa o votati :

http://neatza.a1.ro/miss-monden/alege-299#candidata

In cazul in care nu ati intrat si nu ati votat-o mai aveti putin timp la dispozitie sa o sprijiniti.Am trecut aici o scurta prezentare a ei, pe care o puteti gasi si pe linkul de mai sus.Daca sunteti curiosi cate voturi a acumulat, intrati pe link si vedeti !

Caracterizare in 3 cuvinte : “Spontana, comunicativa, creativa”

De ce as fi asistenta buna de monden : “Sunt studenta la o facultate de profil (Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti) si am experienta in acest domeniu. Pe langa acestea, lucrez ocazional ca model, ceea ce constituie un avantaj. Sunt o prezenta placuta in fata camerelor de filmat.”

Eu as adauga si faptul ca Alexa este o fata foarte dulce si foarte comunicativa, spre deosebire de actuala asistenta a emisiunii “Razvan si Dani”, oricum ar fi e mult mai buna decat Roxana Vancea, care dupa parerea mea este la cel putin 2 ani distanta de realitate. – in afara de faptul ca are un bust natural impresionant, Roxana Vancea nu ar fi putut sa fie celebra.

Alexa Ioana Dinescu nu este asa, nu este o pitipoanca si nu doreste cu disperare sa castige.Cei care o cunosc si o apreciaza o sprijina benevol si din proprie initiativa.Alexa Ioana Dinescu este o femeie cum rar gasesti, este o femei cu continut, o femeie cu care poti sa legi o discutie.O femeie pe care chiar daca nu o placi, sau nu o votezi, nu poti sa o displaci.

Eu va recomand sa o votati !

Cred ca a venit timpul sa scapam cel putin din prima linie a tarii, de femeile care isi fac cariera pe spatele altui barbat, sau bazate pe o pereche de podoabe siliconate sau naturale.

Octavian Micu

