Cauza 4.Atasez prea multe cuvinte-cheie fiecarui articol.


Una dintre cele 10 cauze pentru care nu am inca succes cu acest blog, ar putea fi aceasta.Cred ca e bine sa am maxim 50 de cuvinte-cheie pe care sa le folosesc frecevent atunci cand postez un articol, dar avand in vedere faptul ca deja am peste 1.100 de tagsuri folosite, nu cred ca e o problema cantitatea.In curand ma voi axa mai mult pe anumite cuvinte, in functie de eficienta fiecaruia.

Am 1.100 de tagsuri pana acum, la un numar de aproximativ 110 articole postate, deci sunt acolo unde vreau sa fiu : cel putin 10 tagsuri pentru fiecare articol.Ar insemna practiv cel putin 10 tagsuri noi pentru fiecare alt articol.

Nu e aceasta problema principala.Am vazut putine cazuri in care un blog sau un site are succes si are maxim 200-300 de tagsuri la 3 ani de la lansare.

Probabil ca la un anumit moment, voi continua sa adaug multe tagsuri unui articol, dar vor fi deja folosite si numarul de tagsuri va creste incet in urmatoarea perioada, deci la 300 de articole postate, voi avea cel mult 2.000 de tagsuri.

Important pentru mine la inceput a fost sa creez buzz, nu sa fac mizarie si sa arunc cu foarte multe tagsuri pe motoarele de cautare.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

