Cauza 6.Nu imi pun linkul cu blogul in suficiente bloguri/siteuri pe care le vizitez.


S-ar putea sa fie nevoie sa interactionez cu foarte multe siteuri sau retele de socializare, sa imi fac cont de acele platforme sau sa ma conectez cu facebook,twitter sau linked pentru a putea adauga un comentariu sau pentru a scrie orice despre orice, indiferent ca este bine sau rau.

Automat ca numai dupa ce   voi face in jur de 100 de postari intr-o luna, voi putea spune ca este eficient pentru mine sa imi postez adresa blogului acolo si voi putea astepta niste rezultate.Sunt sigur ca rezultatele vor aparea in curand, dar este posibil sa imi atasez adresa blogului pe un site si sa am in urmatorii 3 ani in jur de 3.000 de vizitatori, gratie acelui link.Pe de alta parte, depinde si de calitatea continutului la care faci un comentariu si de calitatea comentariului tau.

Cand spun continut, ma gandesc numai la contitut scris, ci si la audio sau video.De exemplu, pe youtube intru destul de des, aproape zilnic, dar nu stiu sigur daca este necesar sa comentez tot ce vad acolo sau sa ma apuc sa scriu acolo numai de deragul de a scrie.

Plus ca, cel putin in Romania si nu o spun sa o critic, fiecare spune ce gandeste pe youtube, dar mai ales toti urmaresc videoclipuri muzicale de acum 5 ani cel putin si posteaza comentarii nostalgice sau urmaresc clipuri video actuale si isi dau cu parerea despre hainele nu stiu carei artiste sau spun chestii de genul : “artista X e o…”, “ce decolteu are asta !”, “ce vremuri erau odata!”, “am vazut formatia asta acum 7 ani, la mine in Arad !”.

Apoi mai e categoria de comentarii de comparatii, de genul : “piesa asta e mai buna ca asta” – nu prea se foloseste aceasta e greu de scris –  sau formatia Y e mai buna decat formatia Z.

Pe de alta parte, unii chiar au fost prezenti la anumite concerte – bineinteles neplatite – ne place sa barfim artistii, dar nu le apreciem munca sau muzica – nu ne place sa fim prezenti la concerte decat daca este “moca”,”gratis”,”cu mici sau bere gratuit”,eventual “la botul calului”.

Voi incerca sa imi postez diverse comentarii in urmatoarea perioada, cred eu, comentarii pertinente, nu neaparat defaimatoare sau care sa aduca prejudicii de imagine dorite sau involuntare pe diverse siteuri pe care le voi vizita.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

