Cauza 8.Am prea putini abonati prin wordpress si prin email.


Nu mi-am propus un target abonati pe care sa ii obtin prin wordpress sau prin email pentru primele 100 de zile, deoarece este foarte greu sa obtin inca de la inceput abonati, mai ales avand in vedere continutul inca generalist al blogului meu personal la inceput.

Mai tarziu, dupa 100 de zile de la lansarea blogului, voi incepe o campanie de promovare a blogului puternica si agresiva si voi putea obtine, sunt sigur un numar mai mare de cititori.

Ar fi ideal sa am deja o baza solida de abonati dupa 100 de zile, totusi nu mi-am facut planuri si m-am gandit ca daca obtin in jur de 100 de abonati, ar fi un rezultat bun.Daca as avea vreo cateva mii de abonati ar fi excelent, dar cred ca iti trebuie cel putin 1 an de zile sa obtii un numar de cateva mii de abonati.Practic, daca am in fiecare zi, in medie, un nou abonat, este excelent, mai ales daca nu incerc sa obtin abonati.Eu incerc sa obtin vizitatori si intr-adevar sa am o lista de abonati mare este un factor important pentru a-mi creste numarul de vizitatori, dar nu este obligatoriu si probabil efortul depus pentru a creste numarul de abonati nu va da roade inca de la inceput.

Acum, la inceput, trebuie sa ma axez pe generarea de continut, cat mai frecvent si pe promovare prin retele sociale si prin cuvinte-cheie sau link-exchange cu alti bloggeri.

In momentul actual,am un numar extrem de redus de abonati si nu ma deranjeaza, este un numar pe care l-am estimat a fi redus si care mi s-a confirmat.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

