Cauza 9.Nu fac marketing agresiv.


Oare daca as face un marketing super agresiv as avea de castigat !?

Poate as avea de castigat, insa nu il pot aplica chiar din prima saptamana, pentru ca mi se pare ridicol.Daca as avea 5 articole publicate in prima saptamana si as discuta cu 200 de prieteni sa intre sa imi viziteze blogul, cei mai multi dintre ei ar fi disponibili sa il viziteze, dar probabil nu ar reveni pe el, pentru ca nu ar avea ce sa citeasca.

Apoi, daca l-am promova foarte intens, mi-ar lua foarte mult timp si nu as mai avea timp sa public articole pe el.Daca as sta in fiecare zi 2 ore sa il promovez si 30 de minute sa realizez un articol, cred ca as avea de pierdut.

Voi incerca in perioada urmatoare sa ma axez mai mult pe promovare, insa voi face o promovare diferita si axata pe ce cred eu ca inseamna promovare, nu pe ce cred altii, sau pe o reteta unica ce a fost folosita de alte persoane.

Fiecare blogger sau administrator de site trebuie sa isi foloseasca tehnicile si metodele proprii de promovare, care sunt la indemana si care ii ofera o eficienta ridicata.

In timp, trebuie sa evaluezi efectele de publicitate si sa folosesti mai mult anumite metode si mai putin anumite metode.

Cel putin asa cred eu !

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/24/de-ce-nu-am-inca-succes-cu-acest-blog-10-cauze/

