Greu cu proiectele simultane !


Cred ca in curand voi finaliza cateva proiecte, apoi voi evalua rezultatele si voi incerca sa ma concentrez pe mai putine.Este ideal sa poti face fata la cat mai multe proiecte, dar prefer sa ma concentrez pe cate pot gestiona suficient de bine incat sa am rezultate bune si sa fiu multumit.Cred ca in luna martie mai termin inca 3 din ele si apoi cred ca ma voi limita la cele pe care le-am deschis recent si ma voi concentra pe ele.

Rezultatele cred ca vor fi mai bune si cred ca voi putea scurta, pentru multe dintre ele deadlineul, astfel incat la sfarsitul lunii martie, vreau sa am maxim 5 proiecte la care lucrez suficient si sa nu mai deschid, nici macar pentru castiguri financiare rapide sau pentru putin timp, proiecte la care nu obtine o crestere foarte mare a competentelor sau aptitudinilor.Trebuie sa ma concentrez pe unul foarte important, pe doua secundare si pe doua cu caracter optional in functie de timpul pe care il am la dispozitie si de ROI-ul raportat la timpul investit in ele.

Nu imi trebuie batai de cap si nici sa fiu “mama tuturor incompetentilor” sau ajutorul garantat al unor prieteni care nu merita sa fie ajutati.

Cel mai bine cred ca este sa ma contrez pe proiecte la care lucrez singur sau in care ma implic si am libertate mare si sunt respectat si apreciat.Totodata, ma gandesc la o noua strategie pe care trebuie sa o construiesc si sa o aplic cu rezultate cuantificabile si corecte, raportate la efortul investit intr-un proiect.

Sunt sigur ca rezultatele se vor imbunatati si voi lucra mai eficient si mai repede, astfel incat, daca termin un proiect repede, voi putea incepe un altul la fel de repede sau voi avea timp liber pentru activitati personale sau pentru finalizarea celorlalte proiecte in derulare !

Mi-a venit deja o idee foarte buna, pe care o voi aplica cat de curand, despre care nu doresc sa spun nimic, pentru ca este foarte buna si nu doresc sa o mai foloseasca altcineva.Recunosc ca uneori este bine sa fii egoist ! Cel mai mult te poti ajuta tu pe tine, nu trebuie sa depinzi de alte persoane !

