Fraza memorabila 100


100.Am 100 de citate scrise deja pe blogul meu.Este un numar foarte mare, astfel consider ca ar trebui sa sarbatoresc prin mai multa munca si mai multa implicare.In curand voi avea 100 de zile de cand am lansat acest blog si sunt sigur ca voi obtine un numar ridicat de postari, asa cum mi-am dorit initial : cel putin 2 postari pe zi, pentru un caz optimist.Practic, aceste 100 de citate, mi-au acoperit jumatate din postarile propuse pentru un caz optimist.

Sper ca ati citit cateva din ele, dar mai ales ati invatat ceva sau s-au placut.

Cateva dintre ele, cred ca in jur de 10, imi apartin, restul sunt adunate de mine de-a lungul timpului.

Va doresc succes in abonarea la newsletterul meu si va mai astept pe blogul meu personal.

Cu respect,

Octavian Micu

“Evaluarea unei afaceri este in parte stiinta, in parte arta.” – Warren Buffett

