Despre oferta privind Proiectul Pigeon


In urma cu aproximativ o luna, am lansat un articol pe acest blog, care continea urmatoarele cuvinte.Nu doresc sa ma adresez direct unor oamenii din jurul meu care se vaita din diverse cauze, in general externe.Atunci cand ai o barna mare in ochi, de obicei nu o vezi.Asa sunt cei mai multi din jurul meu.

“Voi lansa o oferta aici :

Cei care pot sa ma ajute cu acest proiect, cei care pot sa ii faca aripi porumbelului, imi pot trimite o oferta concreta sau pot cere informatii, printr-un email adresat mie, pe adresa octavianmicu@yahoo.com sau partenerului meu, razvan, pe adresa nanescurazvan@yahoo.com

Pentru ca mi s-a reprosat de cateva cunostinte – sa le spun asa “mai de la tara”, ca pe blogul meu nu gasesti chestii interesante, vreau sa lansez aceasta cerere de oferta exclusiv pe blogul meu cu deadline 20 februarie 2013 – ora 21.00

Asa ca, cine vrea, poate sa primeasca o remuneratie daca munceste, pe baza unui proiect cu dificultate medie, daca imi demonstreaza ca poate sa faca ceva si imi vine cu cateva recomandari solide sau cu proiecte pe care le-a realizat.”

M-am distrat, pentru ca nimeni nu mi-a trimis nicio oferta, asa cum am precizat la sfarsitul acelui articol.Daca doriti sa cititi tot articolul, il puteti citi dand click pe linkul de mai jos.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/02/19/pigeon/

Mai mult, chiar partenerul meu s-a hotarat sa se retraga, motivand ca este foarte greu si ca nu se astepta sa fie atat de complex acest proiect si sa fie necesare investitii mari de timp si bani pentru a-l realiza.

Totusi, proiectul continua, decat ca trebuie sa jonglez eu cu mai multe proiecte simultane, sa inchid cat mai urgent cateva din ele, pentru a ma putea concentra pe maxim 3 : jobul in insolventa, jobul in consultanta si jobul la acest Pigeon.

Oricum, nu ma dau batut !

Apropo, oferta chiar era serioasa, dar m-am convins ca nu trebuie sa ma oblig sa platesc pe nimeni sau sa caut oameni seriosi sau neseriosi.Oricum, cei mai multi din jurul meu, care s-au “ajutat” pe ei insisi sa esueze ma puteau ajuta si pe mine sa esuez, dar prefer sa esuez singur ; iar cand spun sa esuez, inseamna sa reusesc.Caci atat de usor cum este pentru altii sa esueze, atat de usor este pentru mine, sa reusesc.Va doresc o seara buna !

Mai am de lucru, asa ca nu mai pot sa stau pe blog !

