Rezultate blog dupa 100 de zile !


Mi-am lansat acest blog cu aproximativ 100 de zile in urma, la inceputul lunii decembrie 2012.Aveam drept target obtinerea unui numar de 1.000 de vizitatori unici pe zi, in cel putin 1 zi, indiferent de metoda pe care o foloseam sa obtin acesti vizitatori.Avand in vedere faptul ca aveam experienta cu cateva siteuri personale pe care le-am lansat in ultimul an, unele dintre ele avand chiar si blog, m-am gandit ca nu va fi greu.

Totusi, se pare ca nu am ajuns unde mi-am dorit, dar am invatat ceva.

Gandindu-ma ca am o reputatie ridicata la nivel loc si judetean in viata reala si o reputatie rezonabila la nivel de internet, mi se parea ca voi avea rezultate mai bune.Pentru cei care nu sunt de acord cu mine, pot sa declar atunci ca am o notorietate ridicata.Iar pentru cel putin 99% din cei pe care ii cunosc, pot sa spun ca sunt sub mine la nivel de reputatie si notorietate, indiferent de conotatie – pozitiva sau negativa, tot vizitatori trebuie sa atraga.

Recent, am inceput sa imi fac curatenie in agenda din telefonul mobil si aveam in jur de 4.500 de persoane al caror numar de telefon il aveam, si pe care majoritatea dintre acestia il aveau.

Nu am ajuns la acest target si sunt sigur ca voi fi criticat de cei din jur.Din acestia, voi desprinde decat 2 categorii : in prima categorie voi introduce prietenii foarte apropiati care stiu ca sunt foarte ambitios si exigent si nu pot renunta pana cand nu imi ating un obiectiv.Iar din a doua categorie, “haterii”, care nu stiu decat sa arunce cu noroi, care sunt invidiosi, oamenii limitati intelectual ; pe cei  slabi, oameni pentru care un obiectiv inalt inseamna sa ai paine proaspata in casa, dar care s-ar multumi, totusi, cu niste firimituri de paine uscata si mucegaita.Fiecare e liber sa creada ce vrea, avem libertate, deci sa o folosim cu multa imaginatie.

Cel mai mare numar de vizitatori pe care l-am avut intr-o zi a fost de 154 cu 210 vizualizari, cu toate ca vizualizarile nu erau luate in calcul in targetul meu, contau doar vizitatorii unici.Acest numere au fost atinse in 7 februarie 2013.

Voi continua pana cand voi ajunge la 1.000 de vizitatori unici pe zi si probabil nu ma voi opri acolo.Voi continua pur si simplu sa fiu un blogger mai bun si sa am mai multi vizitatori si un continut de calitate.

Rata de revenire a cititorilor pe blogul meu personal si fidelizarea au fost mai reduse decat ma asteptam, dar nu ma deranjeaza.

Am avut peste 200 de articole afisate, 1.600 de cuvinte-cheie, in primele 100 de zile si sunt multumit, cu toate ca am muncit mai mult decat ma asteptam si m-am implicat activ in foarte multe proiecte, am ales strategii bune si am promovat foarte bine blogul.

Se pare ca mai am de invatat, sau de asteptat.

Voi persevera in continuare ! Voi reveni cu informatii suplimentare privind primele 100 de zile de activitate !

Salut !

Le multumesc celor care intra din cand in cand pe blogul meu !

 

 

 

