Rezultatele activitatii pe blog – primele 100 de zile !


Am avut o strategie impartita in 2 parti si a fost o strategie foarte buna, care a dat rezultate si pe care le-am evaluat constant, insa nu am putut sa ating toti parametrii de cantitate si calitate impusi de mine.

Astfel, conform celor 2 articole pe care le puteti citi aici, dand click pe aceste linkuri, puteti verifica daca doriti, rezultatele mele.Totodata, pe al treilea link puteti citi despre evaluarea la nivel general a rezultatelor mele.

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/01/18/strategia-pe-primele-50-de-zile-pentru-blogul-meu/

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/02/28/strategia-pentru-blogul-meu-zilele-51-100/

https://octavianmicu.wordpress.com/2013/03/16/rezultate-blog-dupa-100-de-zile/

Totodata, recunosc ca in ultimul timp am avut mai putine articole afisate, dar asta nu inseamna ca m-am lenevit, sau ca am neglijat acest blog.Am avut foarte mult de muncit pentru altceva, la nivel profesional si personal.Doresc sa public 1-2 articole pe saptamana acum, nu cred ca mai are rost sa public cate 2-3 articole pe zi, sau fraze memorabile.Pur si simplu voi scrie atunci cand voi avea ceva de spus sau cand voi considera ca este necesar.Nu cred ca este o idee foarte buna sa public zilnic, totusi, depinde de activitatea fiecaruia in viata de zi cu zi.

Poate daca as fi blogger full-time, as publica in fiecare zi pe cel putin 3-4 bloguri si as avea pe fiecare un forum si un magazin online, as putea sa generez suficient trafic, incat sa ma intretin din aceasta activitate.Avand venituri bazate pe google ads, pe afilieri si pe vanzari sau pe alte colaborari si articole cu continut publicitar sau plasare de produse, filmulete realizate de mine, probabil tot cu plasare de produse sau in care sa promovez o miscare sau o idee si sa fiu sponsorizat de cineva, ar avea rost sa public atat de des.

Oricum, daca nu realizezi lunar cel putin 1.000 de euro venituri din activitatea de blog luna de luna si un profit net de cel putin 500 de euro, nu cred ca este necesar sa investesti prea mult timp intr-un blog.

Multi din cei din jur cred despre mine si despre alti bloggeri ca oricum nu lucram mai mult de 2 ore pe luna, sau ca incasam niste sume uriase din reclame si din alte activati, insa nu este asa.Realitatea este ca se munceste foarte mult, cel putin in primele 6 luni de zile, apoi incepi sa ai venituri bunicele si poti considera ca este o activitate part-time.Bineinteles, ca sunt si bloggeri care nici macar dupa 2 ani nu au mai mult de 100 de euro venituri pe luna si sunt nemultumuti sau muncesc pentru acei 100 de euro in jur de 100 de ore lunar si considera ca e un venit bun.Acesti bloggeri mediocri se autoelimina.

Niciodata nu are rost sa ramai intr-o ramura socio-profesionala si sa muncesti mult si sa nu evoluezi.Daca as vrea de exemplu sa fac bani cu acest blog, cum doresc cei mai multi bloggeri slabi, as putea sa fac probabil foarte multi bani si in foarte putin timp, apoi blogul meu s-ar prabusi.L-as umple de reclame, mai ales de reclame in your face, as pune 2-3 pop-up-uri si as oferi fiecarui nou vizitator un minut de reclame pe care nu doreste sa le vada, dar pe care trebuie sa dea click pentru a-mi citi blogul sau ar trebui sa astepte un minut, pentru a intra pe blogul meu.As realiza numai articole la comanda si as incerca sa manipulez audienta impulsionat de veniturile obtinute din publicitate fortata.

Nu vreau sa fac acest lucru.Vreau sa muncesc sa imi dezvolt blogul pe termen lung si sunt sigur ca voi reusi.Bineinteles ca trebuie sa muncesc foarte mult, altfel nu voi avea rezultate.

Din primii 18 pasi, privind strategia mea pentru blogul meu pentru primele 50 de zile, am respectat in jur de 15.

Din urmatorii 12, privind strategia mea pentru blogul meu pentru urmatoarele 50 de zile, am respectat in jur de 8.

Deci, in total, din 30 de pasi, am respectat aproximativ 23.

In urmatoare perioada, voi incerca sa ii respect si pe ceilalti, pentru ca nu imi place sa am greseli pe care nu le pot corecta, sau sa am anumiti parametrii de cantitate si calitate auto-impusi si sa nu ii realizez.

Sunt sigur ca dupa ce ii voi respecta pe toti, voi avea multi vizitatori si voi obtine un plus la nivel de reputatie si vizibiltate pe internet.

Voi reveni in curand cu realizarile mele privind blogul ! Mai am mult de munca pana la 1.000 de vizitatori unici pe zi !

Enjoy !

