Pigeon – work 1


Lucrez in continuare singur la Proiectul Pigeon si imi este destul de bine.Partea proasta este faptul ca muncesc foarte mult si rezultatele se vad, dar avansez greu.Saptamana trecuta am platit un prieten sa ma ajute cu o chestie si vad ca arata mult mai bine acum.Suma platita a fost o suma rezonabila si calitatea a fost conform asteptarilor.Inca mai am foarte mult de munca si sunt sigur ca nu voi putea sa lansez o versiune alpha si una beta cu multe functii.

Daca il voi lansa, oricum voi avea de castigat inca din prima luna niste venituri consistente, iar acele venituri vor putea fi reinvestite in acest proiect.

Momentan, am realizat cateva parti foarte mici dar sunt extrem de incantat de faptul ca am facut totul cu simt si aceste piese mici ma vor ajuta mai tarziu, cand il voi lansa.Cred ca la inceput va functiona in faza de avarie si voi face totul singur, dar mai bine asa, decat sa nu mearga nimic sau sa il lansez mai tarziu.

Important este sa ofer o experienta placuta userilor si sa inteleg eu mai bine serviciul oferit.Apoi, totul va fi simplu si numarul de useri se va dezvolta in fiecare luna accelarat pana la finalul celei de-a noua luni, cand il voi lansa in versiunea finala.

Versiunea alpha va avea 3 luni si versiunea beta va avea 6 luni.

