Am inceput sa fac mult sport !


In ultimul timp, am inceput sa fac foarte mult sport.Am fost de vreo 5 ori la bazin de la inceputul lunii aprilie.Apoi am inceput sa alerg foarte mult.In luna martie alergasem decat de vreo 5-6 ori.Acum mi-am propus sa alerg in fiecare zi, atat dimineata cat si seara.

Programul meu de alergat arata cam asa : dimineata alerg maxim 60 de minute si seara alerg maxim 30 de minute.Pana acum, sunt in grafic, chiar daca seara am alergat putin sau am tras chiulul la viteza.Oricum in 2 zile, am alergat mai mult decat altii in 2 ani, asa ca nu accept plangeri decat de la cei care alearga mai mult decat mine sau care sunt mai sanatosi decat mine.Adica foarte putini.

In prima saptamana de alergat, mi-am propus sa alerg cel putin 70 de kilometri, indiferent ca merg incet, merg ca la maraton, alerg incet sau la o viteza rezonabila.Tot alergat se numeste pentru mine.Astfel, in primele 2 zile, am alergat in jur de 24 de kilometri, deci peste tinta medie de 10 kilometri zilnici autoimpusi.

Ma voi duce decat o data la bazin in aceasta saptamana, pentru ca este foarte obositor si nu am timp sa ma duc mai des oricum.

Maine dimineata mi-am propus sa alerg cel putin 10 kilometri, iar seara nu stiu sigur daca ma voi mai duce sa alerg.Mi-as dori sa alerg si dimineata si seara, pentru a nu face febra si pentru a obtine rezultate mai bune, dar e bine daca alerg o singura data.

Am inceput sa discriminez grasii in ultimele zile, pentru ca e foarte greu sa alergi, chiar daca iti place.Care e gras, din punctul meu de vedere, poate sa ma dea in judecata.Toti grasii din jurul meu imi spun ca eu arat asa sau sunt slab, pentru ca asa sunt eu.E ca si cum eu nu asimilez nimic sau nu mananc nimic, cum fac unele “vedete” din Romania.Nu dau exemple, pentru ca nu prea sunt vedete, ci vedete inventate de presa tabloida.Singura lor ocupatie e insusi faptul ca sunt vedete.Iar singurul sport practicat este : dansatul in cluburi de fite sau plimbatul de la o televiziune la alta pentru niste scandaluri ridicole.

Azi am aflat cum un barbat i-a turnat fostei sotii putin ulei in mancare, o data acum cateva luni, in conditiile in care ea nu consuma ulei deloc.Nu dau nume.Banuiesc ca nu din cauza asta au divortat.Nu au precizat cantitatea, dar banuiesc ca nu i-a turnat un bax de 6 sticle de 1 litru.A pus si omul acolo cateva linguri probabil, sa dea gust sa sa tina de foame.

De fapt, nu e asa : “no pain, no gain”.Astfel, cu cat muncesti mai mult, cu atat arati mai bine si esti mai sanatos.Din punctul meu de vedere, poti sa mananci ca un porc, sau chiar un porc, daca faci sport.Normal ca daca mananci un porc de 100 de kilograme in fiecare luna, probabil ca trebuie sa faci sport – atentie sa faci sport, a merge la sala nu este sport daca vorbesti la telefon. – 3-4 ore in fiecare zi si nu ai cum sa te ingrasi.Lenea este un sport care nu slabeste.

Ne auzim maine !

Noapte buna !

