E greu cu alergatul !


Dupa cateva zile de alergat intens, inclusiv in dimineata aceasta, am inceput sa fiu obosit parca.Inca nu am febra musculara, dar s-ar putea sa fac la sfarsitul saptamanii.Azi de dimineata am alergat in jur de 40 de minute, dar am numarat turele pe care le-am facut si am facut in jur de 8 kilometri, adica atat cat mi-am propus.

Oricum, nu era nimeni pe stadion, cred ca toti erau in oras sa manance saorma cu de toate.Bineinteles, ca trebuie sa alerg si diseara cel putin 2 kilometri pentru a-mi face norma zilnica de 10 kilometri.

Iar diseara voi vedea grasi in drumul spre stadion fara numar.Am cativa prieteni sau mai bine spus cunostinte care toata viata au fost supraponderali si decat s-au vaitat.Unii dinspre ei au inventat o moda :

“sunt bolnav cu tiroida” – asa se vorbeste aici la noi

Mi se pare o tampenie sa fii gras si sa iti petreci mult timp in fiecare zi scuzandu-te ca esti gras, spunand ca e o mostenire genetica sau vaitandu-te.In loc sa folosesti acel timp asa, mai bine te apuci de sport.Dupa ce faci sport, dai navala in saorma sau in mc sau in orice alt loc unde nu se mananca sanatos, inclusiv la tine acasa – ca daca ai avea mancare sanatoasa acasa nu ai fi gras sau nu ai fi atat de gras, nu rezolvi nicio problema.

De-abia astept sa vad ce se intampla dupa ca alerg timp de o luna de zile in fiecare zi, vreau sa fac un bilant al “prostilor” care ma intreaba aproape in fiecare zi cand ma duc sa alerg sau cand ma aud ca am fost sa alerg : “da tu, de ce alergi !?, ca esti slab”

Iar eu le raspund ca alerg sa nu ajung gras si nesanatos ca cei mai multi din jurul meu, pentru ca nu e frumos sa il jignesti pe cel care te intreaba.Asa e in Romania, trebuie sa vorbesti frumos.Cine spune asta, nu stiu, probabil comunistii sau parintii de moda veche, grasii sau alte categorii de oameni neidentificate inca.

Faptul ca sunt slab, atentie slab in cazul meu chiar inseamna sanatos, este o deductie logica bazata pe stilul meu de viata.

Mananc pentru a ma hrani si fac sport pentru a ma intretine.

Apropo, persoanele care au peste 100 de kilograme si ma intreaba de ce alerg, vor primi un raspuns urat, asa ca, va rog sa nu ma mai intrebati.

Spor la alergat sau la sportul pe care il faceti frecvent !

Salut decat persoanele slabe astazi !

