Iar am fost sa alerg !


Am fost ieri de dimineata sa alerg si apoi din nou seara.Dupa ce am alergat am mai facut putin sport, apoi m-am plimbat putin prin oras.Cand m-am dus sa alerg seara pe stadion, am fost putin mai devreme decat de obicei, am gasit cativa copii care se jucau pe stadion si chiar i-am numarat – erau 5.

Doi dintre ei se jucau un joc copilaresc numit parca “respinselea”, dar cu o minge mai mica decat cea de fotbal, cu o minge de handbal, care se joaca un doi, iar trei dintre ei se jucau tot un joc vechi numit “miuta”, cu o minge de fotbal obisnuita, care se joaca tot in trei.

Daca mai erau macar vreo cativa, cred ca puteau juca si un fotbal pe un teren mai mic, macar 3 in plus, ar fi insemnat 2 echipe de fotbal cu cate 4 jucatori, 1 portar si 3 jucatori de camp.

In timp ce imi faceam turele, a mai venit un baiat, un prieten care  se pregateste pentru a sustine examenul de admitere la o facultate foarte grea : Academia de Politie.

Apoi inca unul, care e ca mine, alearga pentru ca ii place sa alerge.

Apoi inca o doamna, care venise sa alerge pentru intretinere cred si care era acompaniata de pe banca de mama sa.

Deci, in total, eram maxim 10 persoane, din care 9 faceau sport.

In schimb, dupa ce mi-am terminat turele si recunosc ca era obosit poate chiar prea obosit si nu am fost multumit de ritmul meu de alergare, rezultatele privind distanta parcursa m-au bucurat.Aseara am alergat in jur de 6 kilometri, iar de dimineata alergasem inca 6 kilometri.

Aseara am facut distanta cu 2 mici pauze pentru a bea apa sau pentru a ma spala, pentru ca era foarte cald.

Totodata, recunosc ca am avut 3 tipuri de alergare : rapida, inceata si “la pas”.

Dar mi-am indeplinit obiectivul zilnic de cel putin 10 kilometri alergati sau parcursi pe stadion.

Cand am venit de la stadion, erau vreo 4 persoane la coada la saorma si alte persoane care nu faceau nimic.Bineinteles ca acele persoane sunt persoane periculoase din “clanul saormarilor”.

Eu recunosc ca mananc din cand in cand saorma, sau chiar un MC/KFC, dar important este sa faci sport si dai jos ce ai luat in plus sau sa transformi grasimea din corp in carne sau in muschi.

Daca s-ar da o saorma gratis pe stadion in fiecare zi, cred ca ar fi stadionul plin.

Nu mai zic de tigari, alcool sau alte chestii.

Ma bucur, totusi, ca sunt mai multi oameni in jur, care fac coada la saorma, asa stadionul ramane, parca, un loc privat.De cele mai multe ori, in special dimineata, sunt maxim 5 persoane, sau eu sunt singurul care alearga acolo.

Apropo, de saptamana trecuta, am niste probleme de sanatate, grave.Am dezvoltat doua alergii noi : “alergia la grasi”, care se manifesta decat atunci cand stau mai mult de cateva secunde langa grasi si “alergia la prosti”, care se manifesta atunci cand am prieteni prosti.

Prima alergie se manifesta prin faptul ca ma motiveaza sa nu ajung ca ei, adica gras, iar acest lucru m-ar inspaimanta, de aceea prefer sa fac mai mult sport in fiecare zi.

Iar a doua se manifesta prin faptul ca nu vreau sa ma “cultivez ca cartoful pe camp”, vreau sa devin mai cult.

Atat pentru azi.Ca sunt destui prosti care nu citesc mai mult de 1 rand pe zi, asa ca vor citi acest articol cel putin 6 saptamani.Iar grasii care citesc acest articol, vor slabi cel putin cateva grame.

Nu imi cer scuze pentru ce am declarat.Nu astept ca grasii sa devina mai slabi sau mai sanatosi, ori ca prostii sa devina culti.

