C C C ! O noua categorie !


Azi am primit un colet destul de mare de la http://www.emag.ro

Am intrat in data de 23 aprilie sa imi comand cateva carti, pentru ca in acea data a fost “Ziua Internationala a Cartii si Drepturilor de Autor”.Mi-am comandat mai multe carti, mai ales ca oferta era tentanta, aveam cel putin 23% discount la orice carte.In afara de asta, am negociat inca 10% pentru pretul final, avand in vedere ca sunt client fidel si ca am achizitionat destul de multe.

M-am gandit sa lansez o noua categorie in blogul meu si anume “C C C”, dar probabil ca aceasta categorie nu va avea prea multi vizitatori.

“C C C” inseamna de fapt – “Cartile Cultiva Creierul”.Avand in vedere faptul ca nu am introdus cuvantul carte in aceasta categorie, probabil ca initial nu vor fi multe clickuri pe aceasta categorie.Totusi, avand in vedere numele foarte simplu si care starneste curiozitatea, s-ar putea sa am cativa cititori fideli, asa ca ma declar inca de acum, multumit.Probabil ca in aceasta categorie voi prezenta diverse carti, sau voi scrie recenzii, comentarii, povesti despre anumite carti.

Va doresc lectura placuta !

