Ma duc sa alerg la 07.15 azi !


Mi-a dat un prieten mesaj azi de dimineata pe telefon la 06.45 sa ma intrebe daca alerg, asa ca i-am raspuns imediat.Apoi l-am sunat si i-am spus ca alerg, dar la 07.15.De abia astept sa alerg, imi e pofta de un alergat sanatos, asa cum unui gras ii e pofta de “o saorma mare cu de toate”.

Cred ca voi alerga pana cand nu voi mai rezista, oricum destul de mult.

Cel putin 6 kilometri am in gand sa alerg, iar daca nu alerg 6 kilometri, raportez pe diseara diferenta pana la 10 kilometri.

Mai ales ca am deja un plus de cativa kilometri saptamana aceasta, asa ca imi permit sa alerg mai putin cateodata.Mai putin insemnand, totusi, cativa kilometri.Ca daca tragi chiulul nu mai poti recupera sub nicio forma.

E foarte greu sa recuperezi a doua zi ce ai pierdut.

Deci 70 de kilometrii minim pe saptamana, inseamna 10 kilometri pe zi.

Uneori pare putin cand spui 70 de kilometri pe zi, dar cand spui 70 de kilometri pe saptamana, sau 300 kilometri pe luna, se schimba situatia.

Sau poate nu pare mult, insa atunci cand intrebi cati kilometri alearga pe luna un gras, acesta iti va raspunde ca : “eu am glanda”, “eu am probleme cu glanda”, “eu mananc putin dar asimilez”, “eu nu am timp”, “eu sunt altfel”, “eu nu vreau sa alerg”, “mie nu imi place”, “nu am bani de sala”, “nu am cu cine sa alerg”.

Mie cel mai mult imi place ultima “nu am cu cine sa alerg”, dar cand te duci sa mananci saorma, ai spus vreodata “eu nu am cu cine sa mananc saorma”, asa ca nu mai mananc !?

