Ce e cel mai greu !?


Mereu ma intreb cate ceva, si mereu gasesc mai multe raspunsuri in interiorul meu, decat in afara mea.Nu inteleg oamenii care sunt sperificiali si de ce acestia sunt superficiali si accepta situatia.

De cele mai multe ori, am observat ca este usor sa le oferi celorlalti o eticheta “made in China” , iar tu sa ai o eticheta tot “made in China” sau “made in Vietnam”.

Cei care au o eticheta “made in Paradise” sau “booksmart” nu pot percepe superficialitatea ca fiind o chestie normala.Pana la urma, m-am convins, strugurii care nu sunt gratuiti, nu sunt buni ; strugurii pentru care nu muncesti, sunt mai buni.Mereu ne place sa spune ca “daca e moca, e bun”.Traim intr-o lume, in care superlativul este “moca” ; acesta este gradul de comparatie cel mai inalt, pur si simplu am folosit de 2-3 ori expresia “moca” si acum toti o folosim.

Daca maine vine cineva, si chiar vreau sa va dau un exemplu si spune ca e la moda o anumita expresie si o foloseste, o preluam toti.Drept urmare, vreau sa inventez o noua expresie.Fara sa ma gandesc, voi lansa o expresie, chiar acum, asa cum afiseaza toate televiziunile : live, in exclusivitate si mai ales “intr-o editie superspeciala”.

Expresia va fi urmatoarea : tsp.Stiu ca e urat ce am spus, dar nu voi spune astazi ce inseamna.Am gandit maxim 1 minut si am inventat o noua expresie, nici Einstein nu se putea gandi la o asemenea expresie.

Nu voi spune astazi ce inseamna, pentru a va face sa intrati si maine pe blogul meu si pentru a citi ce inseamna “tsp”.

Chiar am gasit o expresie plina de goliciune, care denota lipsa de cultura si pe care imi doresc sa o lansez atat in blogosfera, dar si in viata reala.

Imi gasesc destul de repede cuvintele astazi, dar mai ales am glumele proaste la mine, cum se spune la noi, in provincie.Sunt prea nervos, iar atunci cand sunt nervos, imi gasesc repede cuvintele.Enervarea ma face sa scriu mai mult si mai repede.De ce sa vorbim de calitate, de ce sa prezentam calitate cand nu o avem sau cand nu dorim sa o prezentam ?

Mi-ar placea sa scriu lucruri mai serioase, dar imi este suficient sa scriu ce imi vine in cap, caci am destule idei proaste care merita “sharuite”.

Incredibil ar ca maine sa am cei mai multi vizitatori pe care i-am avut pana acum pe acest blog, iar acestia sa intre doar sa afle ce inseamna “tsp”.

As rade foarte mult, dar m-as si bucura, daca acea expresie ar fi foarte folosita.Daca vrei sa lansezi un curent prost sau o expresie care da dovada de nimic, sau de cat de redusa este exprimarea in zilele noastre, ce alt moment mai bun mi-as putea alege ?

Va poop, pa pa !

http://www.youtube.com/watch?v=CvPdgkD5LA8

Oricum si acest clip este un clip si este copiat si inspirat dupa alt clip cel putin 50%, dar uite ca are succes !

Vizionare placuta !

