Bilant alergare !


Alerg din data de 16 aprilie aproape in fiecare zi, uneori o data, alteori de doua ori.Am inceput sa alerg dimineata cate 5 kilometri si seara tot 5 kilometri.Apoi, am inceput sa alerg 6 kilometri dimineata si 4 seara, sau 7 kilometri dimineata si 3 seara ; in fiecare zi cand ma duc pe stadion, vad mai multi oameni care stau “pe banca”, decat care alearga pe stadion.Cei mai multi dintre cei care stau pe banca rad de cei care alearga pe stadion ; toti oamenii din Topoloveni sunt decat nemultumiti pentru ca “nu iti da statul nimic”, “totul e greu”, “mancarea e grasa”, “prietenii sunt falsi”, “nu e bani”. – normal ca “nu e bani”, “ca nu e creiere”.

Nimeni nu isi pune problema ca trebuie sa muncesti sau sa fii serios.

Nimeni nu renunta la club sau bar pentru a face sport.

Toti sunt grasi, dar nimeni nu face nimic pentru asta.

Pe langa acestia, mai sunt unii care viseaza anumite chestii care se vor intampla, sau care viseaza ca daca fac ceva, se va schimba viata lor sau macar perspectiva.

Care perspectiva !?

Din lipsa de perspectiva, li se va schimba perspectiva intr-o perspectiva limitata si plafonata.

Aici, verbele de baza sunt conjugate gresit : sa se faca, sa faca, sa fie, sa existe oportunitati, sa ni se dea, sa imi dea, sa vina altii sa faca…….

Pare totul un nimic ; iar de cele mai multe ori chiar este.Daca esti nimic si nu vrei sa fii ceva si mai ales nu muncesti sa fii ceva, niciodata nu vei mai bun decat esti ; dupa ce esti ceva, te poti gandi sa ajungi cineva.

In loc de fir intins, va spun, alergare lunga !!!!

Eu am alergat destul de putin in ultima saptamana, sper sa recuperez acum pe final.In prima saptamana, am alergat in jur de 72 de kilometri, in a doua, vreo 75, iar in a treia decat 65.Acum mai am putin si inchei saptamana a 4 – a cu doar 55 kilometri alergati.

M-am hotarat sa alerg in loc de 30 de zile, in jur de 35 de zile, pentru a-mi putea face norma impusa de minim 300 de kilometri.

Pana acum, am parcurs in jur de 260 de kilometri.Destul de bine, dar se putea si mai bine…Mai am de lucru, dar e foarte greu sa alerg si sa ma duc la sala de forta in acelasi timp.

