Blog…blog…blog…mai rar…


Ma gandesc adeseori la anumite chestii.

Iar in ultimul timp, m-am gandit ca nu prea am tractiune pentru acest blog, asa ca am hotarat sa scriu mai mult si sa public mai putin.Astazi am scris acest articol, asa ca l-am publicat.Mai am cateva scrise pe care le voi publica in curand.M-am gandit ca daca nu scriu nimic, nu ma citeste nimeni, dar numarul de vizitatori a fost constant.Am avut aproximtiv acelasi numar de vizitatori si de vizualizari de cand nu am mai postat nimic pe aici.

Ma bucur ca a intrat acelasi numar de vizitatori, inseamna ca multi dintre ei sunt cititori fideli sau pur si simplu, am cuvinte-cheie foarte bune.

Am continuat sa fac mult sport in ultimul timp, chiar astazi am avut o sedinta de alergare, dar este tot mai greu.

La un moment-dat, simteam ca imi cedeaza corpul.Acum am inceput sa alerg mai rar, 1-2 sedinte de alergat pe saptamana.

In afara de asta, am inceput sa ma duc la sala de forta, cam de 3 ori pe saptamana cel putin si pentru a castiga putina masa musculara sau pentru a nu slabi, am inceput sa iau multe vitamine, calciu si proteine.

Nu tampenii, nu iau steroizi !

Totusi, doresc sa declar faptul ca nu ma duc la sala sa obtin 20 de kg de muschi intr-un an de zile, nici macar nu m-am gandit sa fiu mai bine facut.

Mi-ar placea sa am un corp mai sanatos si sa castig in jur de 5 kg de muschi in urmatoarele 5 luni, deci 1 kg de muschi pe luna.

Totodata, sunt sigur ca am un procent mic de grasime in corp si vreau sa il reduc inca putin.Mi-ar placea sa am in jur de 7-8% de grasime in corp, sa fiu aproape de procentul de grasime minim pe care il au sportivii de performanta inainte de o competitie importanta.

Sanatatea este foarte importanta pentru mine !

Salut si faceti mai mult sport !