Ce frumos e la Pitesti !


Am fost aseara la Pitesti.E interesant orasul, chiar este municipiu, decat ca nu prea se vede.As fi vrut ca totul sa fie mai simplu , iar Pitestiul sa fie mai mare.

Dar asta e, nu se va mari prea curand, sunt sigur !

Iesi in oras la Pitesti si dai peste cine nu vrei sa dai !

Pana nu te intalnesti cu cineva din zona Topoloveni, nu e bine, nu se poate, pare imposibil.

Eu cred ca am ajuns la un nivel la care vreau in primul rand sa fac ce vreau si sa ma distrez, fara sa ma deranjeze anumite persoane, sau fara sa le vad, dar nu se poate si imi pare rau uneori.

Nici sa parcam nu am putut.Am incercat cateva minute, apoi am parcat langa cine nu trebuia.Apoi, am intalnit un baiat foarte smecher si i-am demonstrat ca din pacate, smecheria lui nu poate sa fie eficienta cand se intalneste cu mine.Omul avea o masina si incerca sa parcheze, ca un sofer adevarat, cu spatele.Nu a avut noroc, ca s-a intalnit cu mine si i-am ocupat locul.Am ras, tot grupul, copios, vreo cateva minute.Sunt prea eficient zi de zi in ce fac, pentru a ma impiedica de cineva.A ramas cu ochii in lampile de la parcare.

Imi pare rau ca nu prea ai intimitate nicaieri.

Poate ca ar trebuie sa ma mut in urmatorii 2-3 ani oriunde, preferabil in Bucuresti, dar si acolo te intalnesti, sau cel putin eu m-as intalni cu o persoana cunoscuta.

Si daca nu te intalnesti cu cunoscuti in primele luni, oricum iti faci cunoscuti, asa ca tot nu e bine.

Aseara am iesit cu prietena mea in oras si cu inca doua persoane, carora nu doresc sa le dau numele, din respect.

Sper sa nu imi aud iar niste minciuni in oras, ca asa e aici, la noi, in satul Topoloveni.

Am iesit sa ne distram si sa ne simtim bine.

M-am intalnit cu cel putin 20 de persoane din satul Topoloveni si cu inca vreo cateva din zona aceasta obscura.

Am fost sa mancam ceva la un fast-food – KFC CENTRU, bau ! cunoscuti.

Apoi la EUROMALL, bau ! aceeasi cunoscuti.

La EUROMALL, am fost sa jucam biliard si am avut ceva atractie si catre un sport sangeros – bowlingul.

Sport sangeros, caci de obicei, se lasa cu unghii rupte pentru fete.

Cand sa ne apucam si noi “de o bila”, bau ! vreo 10 persoane din Topoloveni.

Culmea chiar au plecat dupa ce am ajuns noi acolo, asa ca am jucat la masa lor.Sper sa nu fi plecat din cauza noastra.Nu cred asta.Totusi e bine sa iti pui anumite intrebari fara sens…

Am jucat biliard putin, vreo ora cred, a fost fun…a fost “just for fun”…

Apoi am plecat spre CUBA, deci o locatie “serioasa”.Decat ca noi eram 4 persoane serioase, chiar foarte serioase, asa ca nu prea avea rost sa ramanem in CUBA.Acolo, vreo 3 teroristi, calare pe niste butoaie mari de bere sau pe niste scaune aiurea de bar.

Cei 3 teroristi aveau pe cap niste strampi – culoare piciorului, cred ca erau beti toti si nu stiu exact ce incercau sa faca, cred ca sa cante, sa danseze, sa bea, sau incercau sa jefuiasca clubul.Acolo nu iti dai seama niciodata ce se intampla, caci sunt prea multe informatii de captat si de analizat.

Oricum, nu prea era bine ce se intampla.

Noi eram aseara 4 persoane, eu cu prietena mea, si inca 1 baiat si 1 fata.

Ceilalti 2 erau fiecare cu treaba lui, insa cei care te vad, inteleg altceva.De ce e asa de usor sa judeci niste oameni pe care nu ii cunosti ? Sau sa te gandesti ca 2 oameni, daca ies impreuna trebuie sa aiba ceva unul cu altul.Singuri sau in grup, neaparat trebuie sa fie combinati !?

Discriminare si judecata precara din partea unor participanti slabi si superficiali la acest joc numit – viata.

Am plecat repede din CUBA.O fata din grupul de aseara nu fusese niciodata in CUBA si era curioasa sa vada ce e in CUBA, insa a fost repede linistita de atmosfera primejdioasa si de starea de ebrietate avansata a celor mai multi dintre clientii locatiei.

Am plecat foarte repede, cred ca a fost o uimire totala pentru acea fata.

Am ajuns in WHALES, care este vis-a-vis.

Acolo, la etaj, nu se intampla nimic.Nu am inteles exact de ce, ca de obicei sambata era full.Cred ca erau in renovare sau facea curatenie sau managerul localui sau “patronul” era fraier si s-a gandit sa interzica accesul la etaj tocmai in ziua saptamanii cand are cei mai multi clienti.

Am stat pe acolo vreo 2 ore, dupa care ne-am intors in acelasi oras fara perspective, Topoloveni Sat.

Bineintelesc ca in WHALES, ne-am intersectat involuntar cu un grup de “grohaitori betivani”, care nu stiu de ce aveau impresia ca sunt foarte smecheri si ca viata e foarte simpla.Mi-a parut bine ca i-am dezamagit si ca au ramas cu buza umflata – din cauza bauturii si din cauza faptului ca le-am incurcat combinatiile puerile si lipsite de bun-simt.

Deh, asa e viata in general in provincie.

Dai de ce nu vrei, te intalnesti cu cine nu vrei sa te intalnesti.Important este, vorba unui prieten : ai cu ce, dar nu ai cu cine…

Si daca ai cu ce si ai cu cine, chiar ai unde, tot degeaba…se gasesc anumite persoane care incearca sa te incurce…pe mine nu ma incurca de obicei, dar tot incearca ; si simpla prezenta ma deranjeaza uneori…poate sunt eu sensibil…sau poate sunt acele persoane nesimtite…nu stiu exact…

