Bacul la Topoloveni !


Nu stiu cand se termina toate probele de la BAC, insa astept sa vad rezultatele.Nu am nimic cu nimeni, dar nu prea mai intra nimeni pe blogul meu si trebuie sa am si eu tractiune pentru ceea ce scriu.

Astept, pentru a putea trece toata lista, lista rusinii, bineinteles, eu nu sunt genul sa ma intereseze cineva care are succes, decat daca vreau si eu sa obtin prin munca, succesul lor.

Mi-ar placea sa fie pana in 10 elevi care vor pica bacul la noi in Topoloveni, dar sunt sigur ca vor fi mai multi.Totusi, exista si elevi care dau bacul la alte licee, mai bune sau mai slabe, nu conteaza, deci 90% din informatia necesara se afla la Liceul Teoretic “Ion Mihalache”.

Eu vreau sa dau un pronostic pentru cei care vor pica bacul anul acesta, nu pentru cei care vor lua bacul anul acesta.

M-am gandit ca cel putin 30% dintre cei care vor da bacul anul acesta, la Liceul Teoretic “Ion Mihalache”, nu il vor lua.Prefer sa spun cel putin 30%, nu sa arunc in aer un scor ridicol, cu toate ca, la cat de mult se invata, ar trebui sa pice cel putin 40%.Cine nu e de acord cu mine si nu a luat inca bacul, sau trebuie sa il dea anul acesta, mai are timp sa invete si poate il ia, pentru a-mi demonstra mie ca nu este prost, nu lui.

Aici, la noi, in provincie, trebuie sa fii inteligent si serios pentru cei din jur, nu pentru tine.Degeaba iei sau nu iei bacul.

Mi-a venit o idee si mai buna privind persoanele care nu vor lua bacul anul acesta, asa ca mi-am facut o lista cu persoanele despre care stiu sigur ca nu vor lua bacul, dar nu doresc sa o public inca ; o vor lua ca pe un afront personal sau vor declara ca numai din cauza mea nu au luat bacul, de parca eu nu le las sa invete, sau parca eu fac parte din comisia care supravegheaza salile in care se sustine examenele pentru bac sau eu controlez lucrarile.

Va las, ca am treaba !

Succes la bac, ca bafta e pentru prosti !

 

