Rezultate BAC 2013 1/3 – la “Liceul Teoretic Ion Mihalache”, Topoloveni, Arges !


Acum cateva zile, am declarat ca vreau sa afisez pe blogul meu lista cu elevii care nu au luat bacul anul acesta la “Liceul teoretic Ion Mihalache”, din Topoloveni, judetul Arges, Romania, Europa, continentul PAMANT. ( aici era o gluma ) – multumesc celor care m-au anuntat

Ca pe MARTE, am inteles ca nu se mai da bacul.Acolo, martienii, ca probabil or fi si acolo ceva specii de vietuitoare, nu mai dau bacul.Din mai multe motive :

1. In primul rand, daca iei bacul, nu esti cineva.

2. Apoi daca il iei, nu esti nici primul, nici ultimul.

3. Apoi, daca iei bacul “nu esti marfa tare”, “nu esti cool”, “nu esti smecher”.

4. Dar daca nu iei bacul, esti un prost sau o proasta.

Hai sa nu mai dam vina pe altii, ca nu am luat noi bacul, hai sa nu mai spunem ca altii au copiat si noi nu am putut sa copiem, hai sa nu mai spunem ca altii au avut bani de meditatii si noi nu am avut.

Cei mai multi tineri din ziua de azi, nu au bani de tigari sau de bauturi alcoolice, pentru ei este important in ce club ies sambata seara, sau ce le cumpara parintii daca iau bacul.Lucruri efemere.Faptul ca nu ai o diploma de bac, nu e ceva efemer.E ceva permanent.Ai o eticheta, care iti certifica valoarea, care e aproape de 0.

Imi cer scuze pentru limbajul putin deplasat, dar acesta este contextul, nu traim in Londra, ca daca traiam in Londra, scriam in engleza.

Daca am greseli, de asemenea imi cer scuze.

O zi buna !

2 responses to “Rezultate BAC 2013 1/3 – la “Liceul Teoretic Ion Mihalache”, Topoloveni, Arges !

    • nu am facut o gluma.pur si simplu am vrut sa fiu rautacios.poate unii oameni nu stiu nici macar cele mai elementare lucruri in viata.iti multumesc pentru feed-back !

      Like

Comments are closed.