Blog despre nimic !


Am iesit azi putin in orasul meu natal, Topoloveni.Teoretic mi-am facut putin de lucru si la Pitesti, am facut putin sport, am muncit putin.Cam asta e tot.Insa, de cele mai multe ori, in Topoloveni nu prea ai ce sa faci.

Aici toti trebuie sa facem ceva.Asa ca de cele mai multe ori facem.

Ce facem, ma veti intreba…

Nu facem nimic, dar spunem ca facem, ca da bine la public.E foarte interesant sa ii vezi pe toti ca spun ca fac ceva si sa nu vezi niciodata rezultatele.Esti atat de incantat sa ii auzi pe toti cum se prefac ca fac ceva, incat atunci cand nu fac, nici macar nu te mai mira.

Azi eram cu niste pusti in parc, in centru.De mentionat, pentru cei care nu cunosc orasul Topoloveni, ca parcul are o suprafata foarte mica.

Eu am zis ca sunt in jur de 50 de persoane, iar un pusti chiar le-a numarat.

Erau in jur de 52 de persoane.Pana cand i-a numarat, erau 53.Dar nu prea facea nimeni nimic.La noi in parc e o mare harababura, nu ai crede ca este asa, pana cand nu vii sa te asezi in mijlocul lui.

Nimeni nu face nimic, totusi, este mult zgomot.

Acum e parcul plin.Asa e vara, dupa posibilitati.Intre ora 18.00 si ora 21.00 e parcul plin si nimeni nu face nimic.Nimeni nu vrea un parc mai mare sau mai bine amenajat.Nimeni nu vrea mai mult de la viata.Parca toti se multumesc cu putin.

Gasesti acolo tot ce vrei – copii care fac o galagie de nesuportat, copii care vorbesc urat sau injura, copii cu parinti beti ( chiar am cunoscut azi un caz ), parinti cu copii care nu fac nimic, adulti, tineri, babe, mosi, skateri – respect, bikeri, oameni de varsta a doua, pensionari si alte categorii, mi-e lene sa ii cataloghez pe toti.Nimeni nu are un parc al lui.Nicio categorie sociala nu are nici privilegii, nici dezavantaje.

Probabil asa va fi mereu.

Iar pe langa asta, mai intalnim inca o problema.Problema pe care am raportat-o astazi si care nu va avea o solutie prea curand.Sunt sigur ca aceasta problema va distruge acest oras, daca nu este rezolvata in curand.

Va doresc sa ne vedem in parc mai rar !

Acelasi,

 

