Cum sa cazi la BAC !? Sau sa pici…


Si cand cazi, trebuie sa ai de unde sa cazi.Mi se pare aiurea sa spui ca ai cazut, pentru ca nu poti mereu sa cazi.Ma gandesc la cei care au picat bacul recent in orasul meu natal, Topoloveni.

Mi-ar placea sa ii apreciez, dar nu pot.

Tot ce pot sa spun este ca sunt foarte multi profesori buni si ca daca vrei sa inveti, reusesti.Dar daca vrei sa inveti de nota 6.00 si sa obtii aceasta nota la bac, caci aceasta nota este nota minima cu care iei bacul, ai toate conditiile necesare : resurse materiale, resurse intelectuale, spatiu adecvat si sprijin din partea cadrelor didactice.

Mi se pare pueril sa spui ca nu te asteptai sa iei bacul, in conditiile in care la capacitate iei o nota foarte mica, trasa de par si sora cu norocul, de genul 07.00 voalat in fum.

Normal ca in liceu nu prea inveti nimic sau nu te intereseaza, iar mai tarziu, cand ajungi la bac, ti se pare normal sa iei bacul.

Nu mi se pare normal sa iei bacul.Trebuie sa inveti pentru bac si sa meriti sa il iei.Am lasat cateva zile acest subiect inchis, dar asta nu inseamna ca l-am neglijat.Voi afisa cat de curand elevii care nu au luat bacul.

Ba chiar m-am gandit la o afisare in etape, pentru a face cititorii mai curiosi decat sunt.Pana la urma, imi trebuie si mie cat mai multi cititori.Astfel, voi afisa zi de zi, cativa elevi care au dat bacul la Liceul Teoretic Ion Mihalache Topoloveni si l-au picat.Daca fac si eu mai multe vizualizari, nu imi creste IQ-ul, dar ma simt eu mai bine.Poate nici nu fac mai multi bani din vizualizari, dar ma gandesc eu ca e mai bine sa am mai multe vizualizari.Practic, am orgoliul gadilat de cei curiosi.

Am scris deja lista cu cei care nu au luat bacul anul acesta si articolul respectiv este ok, doar ca a fost impartit in mai multe articole mici, pentru a avea mai multe articole, in zile consecutive.

Nu conteaza ce marfa vinzi, conteaza cum o ambalezi si cum o prezinti.

Toti produc marfa in ziua de azi, dar nu stiu toti ce inseamna promovarea, marketingul, comunicare, prul si alte metode care te fac sa obtii rezultate mai bune.Acestea sunt specifice celor care au un coeficient ridicat de inteligenta.

La noi in zona, in Topoloveni, in special, nu este o problema ca pici bacul.Nu intereseaza pe nimeni ca esti prost, dar in lipsa de alte subiecte de discutat, toata vara, locuitorii de aici, te barfesc.

E normal sa fie asa, dar pe cei mai multi dintre cei care au picat bacul, nu ii intereseaza, ca daca i-ar fi interesat, ar fi invatat foarte mult pentru bac, iar daca nu ar fi invatat prima data, ar mai fi avut o sansa : in toamna.

Vorba romanului : “toamna se numara bobocii”.

Toti cei care au picat bacul, vor declara acum, ca oricum il vor lua in toamna.Nu se exprima corect.Expirmarea corecta este urmatoarea : Voi invata si il voi lua in toamna.

Bacul “nu se ia”, bacul il iei.Iar pentru a-l lua, trebuie sa inveti.Destul de serios.Nimeni nu te pica la bac ! Pici tu, ca esti nepregatit !

Sa vedem ce se intampla peste cateva zile, cand voi afisa lista cu cei care au picat bacul.Ma vor da in judecata ca i-am jignit !? Probabil ca da.Nu prea au bani, dar vor incerca macar sa ma ameninte.

Ma distreaza un astfel de comportament.

Vor invata pentru a-l lua in toamna ?

Probabil ca nu.

Cine rade in toamna, rade mai bine !

 

