E aiurea sa ai o usa care se deschide ! Partea 1/3


Cel mai aiurea sentiment este sa vrei sa faci ceva la tine acasa, pe banii tai, pe timpul, pe energia ta si sa te deranjeze mereu cineva.

De cele mai multe ori, imi doresc sa stau la parter, sa intru pe geam in apartament si sa ies tot pe geam si sa imi zidesc usa.Asa ma gandesc ca nu ma mai deranjeaza nimeni si nici nu as avea musafiri niciodata.

As avea musafiri, decat cand i-as invita eu si numai daca le-as oferi o scara, ar putea sa intre la mine in “camin”.

Eu, fiind putin mai inalt si atletic, as putea lejer sa ies din casa si sa intru in casa, fara o scara.Bineinteles ca m-ar costa ceva bani niste gratii, caci gratii mi-as pune in jurul fiecarui geam.As vrea sa fiu prizonier la mine in apartament, sa fiu propriul meu prizonier, sa am o viata linistita.

Dar nu se poata asa ceva, i-as deranja pe ceilalti prin faptul ca nu i-as deranja.Oricum, toti vin decat sa ceara ajutor sau bani imprumut, nu vine nimeni sa te vada de drag.Hai sa spunem ca nu chiar toti, ci 99% din oamenii care vin in general in vizita la cineva.

In Romania, s-a format de cativa ani, o noua populatie, care tinde sa ne cucereasca pe noi, cei de treaba : “musafirii nepoftiti si nesimtiti”.

Hai ca azi nu a fost asa de rau.Au venit la mine niste musafiri, chiar cand ma asezam la masa.Masa era pusa, mancam singur, nu mai zic ce mancam, ca cei care ma cunosc stiu ca la pranz, in fiecare zi, leguma mea preferata este – CARNEA.

Nu conteaza ce fel de carne este, de obicei, trebuie sa fie prajita.

Statusem ceva timp sa imi aranjez o fata de masa, sa imi iau tacamuri, sa imi pun un pahar cu apa minerala rece, un pahar cu suc rece, condimente, imi luasem chiar si o revista sa rasfoiesc.Cand m-am asezat, parca am o camera video la mine in casa, iar musafirii nepoftiti si nesimtiti se uita pe ea.

BAU !

“Primiti cu martorii lu’ Iehova !?”

Zic, “Primesc, dar ma grabesc, va acord maxim 1 minut ca mi-e o foame de va mananc biblia !” – stiu ca mereu se plimba cu arme albe la ei – biblia e doar un exemplu de arma alba, ca are paginile albe, ca sufletele lor de sectanti sau credinciosi fanatici, ce or fi ei.

Erau doua fete, una la vreo 25 de ani, imbracata ca o mamaie, ea era pentru propaganda sexuala cred si una la vreo 35, imbracata tot ca o mamaie – by the way, no offense to “mamaias clothes” or “mamaias style”, asta era cu predicile.Le-am acordat vreo 4-5 minute, mult ce-i drept, le-am vorbit frumos, dar am tinut mortis sa le arat ca sunt mai inteligent decat ele si ca nu stapanesc bine ceea ce predica, cu toate ca mamaia de 35 de ani era inteligenta.Dar am dus-o intr-un loc, am manipulat-o si a plecat incantata ca a avut cu cine sta de vorba, dar dezamagita cu nu am invitat-o in casa sau nu l-am primit pe “Iehova in inima mea”.Oricum, Iehova asta, daca e smecher, sa vina o data la mine in fata blocului, sa facem o partida de Monopoly, sa vedem care e mai semecher.

Fara trisat.Sa joace cinstit.

Nu ma intereseaza cine crede in ce crede.Poti sa crezi si in DR_CU.Important este sa nu imi spui mie, iar daca imi spui, sa nu incerci “sa ma imbrobodesti” , “sa ma minti” , “sa ma fraieresti” , “sa ma iei de prost”.

Nu stiu eu sigur daca Dumnezeu exista si pana la urma nu ma intereseaza.Dar, daca Dumnezeu exista, nu cred ca a zis ceva de genul :

” Luati o biblie dupa voi, copiii mei, duceti-va in sat si faceti reclama, umpleti lumea de pliante si flyere, oferiti brosuri cu – Dumnezeu la oferta – cuvinte de duh, la minut sau cuvinte limitate.”

Cat de prost consider eu ca sunt, nu m-am gandit, daca as fi POPA la vreun cult, sa imi trimit enoriasii sa ii faca publicitate si promovare lui Dumnezeu.

Pana la urma, Dumnezeu exista, intr-o forma sau alta, avand un nume sau altul, dar va spun eu sigur cateva vorbe de duh :

1. La Topoloveni, nu face metrou.Iar daca face, enoriasii nu se vor duce la biserica cu metroul, se vor duce tot pe jos, hai eventual cu masina.

2. La Topoloveni, nu prea sunt martorii lui Iehova prezenti si nici nu cred ca vor fi.Iar daca sunt, ce marturisesc ei !? Minciuni !?

3. Nimeni nu l-a intrebat pe acel Dumnezeu, cum l-o chema, daca ii plac pliantele care il promoveaza.Nu cred ca a dat “check pe print” sau “ready to print”.

4. Am primit doua pliante/mici reviste despre o religie, care este o porcarie, probabil.

5. Pliantele poarta niste titluri de genul : ” Treziti-va ! Sunt protestele solutia ?” – un pliant e fresh, scrie pe el IULIE 2013.Deci sunt printre putinii din Topoloveni, care au un pliant proaspat si prost, normal.

Al doilea pliant poarta numele : ” Turnul de veghe anunta regatul lui Iehova. Sunt toate religiile demne de incredere ? ”

Au si niste poze interesante, voi povesti despre asta in viitorul apropiat.

Mi se par interesante, pacat ca deja am achizionat hartie igienica pentru toaleta, asa ca le voi folosi sa fac un gratar la tara, pe post de aprinzator sau le voi pune intr-o galeata de gunoi si le voi privi.

Cred ca in galeata de gunoi, vor arata foarte bine !

Aceasta este prima parte, voi scrie 3 parti.Oricum, daca e vreun martor smecher in zona, sa nu ciripeasca, nu imi plac martorii care ciripesc.

Le tai limba daca ma enervez !!!!!!!!!!!!

HAHAHAHA !!!!!!!!!!!! Ce rau am fost !!!!!!!!!!!!!!

Acesta este un pamflet, ca si religia asta a lui Iehova.Va rog sa nu va suparati, daca v-am jignit martorii, ca nu imi cer scuze, ba chiar ma amuz…

