Vara e lunga…1/3


Ma gandeam sa renunt la anumite activitati si sa ma concentrez mai mult pe mai putine.Anul acesta trebuie sa ma concentrez mai mult pe ce imi doresc si sa muncesc sa am rezultate la ce imi doresc cu adevarat.Stiu ca nu poti fi bun la toate.As putea spune ca vreau sa ma specializez pe 3 domenii si mai mult, fara a-mi fi rusine de faptul ca e prea mult sa ai 3 specializari : insolventa, consultanta si antreprenoriat pe internet.

In insolventa este ok, sunt pe drumul cel bun, muncesc frecevent si adun rezultatele prin sprijinul tatalui meu cu care lucrez ; in consultanta este putin mai greu, deoarece nu prea gasesc clienti.Cei mai multi dintre clienti sunt clienti cu care pot trece niste incasari pe un facturier si de la care nu invat prea multe.Imi trebuie cel putin 5 ani pentru a obtine rezultatele asteptate.Ma gandeam ca voi ajunge la rezultate in maxim 3 ani ; pe internet, totul este ok, dar muncesc din ce in ce mai mult si nu stiu daca voi avea rezultate pe termen scurt.Uneori am perioade cand muncesc 10 ore pe saptamana si obtin in medie pentru cateva bloguri si siteuri, in jur de cateva sute de vizitatori unici pe zi, alteori muncesc mai mult si obtin mai putin.Pare putin, dar e bine pe termen lung.

Pe mine ma intereseaza sa am un rezultat agregat mai bun, luna de luna.Vreau sa imi creasca traficul cu 20% cel putin in fiecare luna.Nu vreau sa imi iau o marja de 50%, caci nu are fundament logic si sustenabil.

Dar 20%, luna de luna, inseamna foarte mult intr-un an.Mai ales inseamna rezultate si aceste rezultate pot fi monetizate.In curand vreau sa lansez un magazin online si ma astept sa nu imi mearga bine din prima.Mi-am propus sa il promovez foarte bine si sa obtin niste venituri foarte reduse pentru primele 3 luni.Ar fi ciudat sa imi propun sa obtin X suma in Y zile cu care sa fac Z profit.

Mi se intampla sa muncesc in jur de 50 de ore pe luna si sa am in medie, un numar de 75.000 de vizitatori.Asta inseamna ca generez in jur de 2.500 de vizitatori unici cu o ora de munca.Dar nu este mereu asa.

Uneori muncesc mai mult si nu obtin nici macar 1.000 de vizitatori pentru o ora de munca.Asta inseamna din punctul meu de vedere ca nu pot evolua.

Cand trag linie este bine si voi trage linie la sfarsitul acestui an !

Va doresc weekend placut !

Plec sa ma plimb la Pitesti !

 

