E aiurea sa ai o usa care se deschide ! Partea 2/3


Mi-ar placea sa vina si la mine cate un prieten sau client de la firma si sa vad ca incearca sa imi sparga usa ca sa ma ajute cu ceva, ori sa imi dea niste bani, ori decat sa ma salute.Legat de partea cu banii, ma refer nu sa imi face vreo suma de bani cadou.Prietenii sa imi returneze banii imprumutati, iar clientii sa imi ofere banii pe munca prestata.In cazul clientilor ar fi bine sa vina sa imi aduca si anumite documente pentru a-mi putea face treaba mai usor.Ca cei mai multi nu au auzit de posta, ce sa mai zic de email.Dar nu se intampla asa niciodata.

Drept urmare, cam cand sunt singur acasa, inchid atat interfonul cat si soneria, caci nu am nevoie de musafiri nepoftiti.Cine are treaba cu mine, sa sune inainte.

Mi-ar placea sa ma sune cat mai putini oameni.Pana la urma telefonul nu s-a inventat pentru a fi sunat toata ziua fara motive intemeiate sau pentru a cere favoruri.Cel putin eu nu pentru a fi sunat mereu l-am luat.Ca daca vream sa fiu sunat mereu, ma angajam la un call-center si castigam bani din asta.

De-abia astept sa ma mut singur.In primul rand, cred ca nu voi avea sonerie si nici nu cred ca imi trebuie vizor la usa.Nu suni inainte sa iti anunti vizita, nu raspund.S-ar putea, totusi, sa iti raspund si sa iti spun ca nu sunt acasa sau ca am treaba.

Plus ca daca nu am sonerie, mai scutesc 1 leu pe luna la curent cel putin.

Daca nu am nici bec la usa, mai scutesc iar cativa lei la curent lunar.

Asta inseamna ca scutesc si bani si timp si dorm mai linistit.

Mai ales am mai mult timp pentru mine si pentru cei care conteaza pentru mine.

De-abia astept sa vad fata celor care ma viziteaza cand le deschid usa de la intrare si le spun asa sec : “Eu nu sunt acasa !”

Va rog se reveniti peste cel putin 10 ani !

Faza asta chiar e diabolica !

 

 

